10

286 30 7
                                    

"Po pra.. okk.. pas 1 ore, shihemi.." zeri i Esmeraldes me zgjoi ate mengjes. Isha i rraskapitur dhe doja vetem te flija.
Por kur ke Esmeralden ne shtepi,duhet ti thuash gjumit "shihemi muajin tjeter.."

"Kush ishte? Dhe cfare donte?" I bera ato pyetje dhe ende vazhdoja ti mbaja syte mbyllur.

"Marco." Degjova ate emer cuni dhe hapa njerin sy per te pare Esmeralden qe po shihej ne pasqyre dhe me dore prekte floket e saj te gjata.

"Marco? Kush eshte ky?"

"Nuk e njeh?" Nese do e njihja a do e pyesja un kete?

"Joo."

"Marco pra,i dashuri im." Tha ajo dhe beri nje foto.. foto? Ne 7 te mengjesit? Zot na ruaj.

"Aha,pederasti." Peshperita dhe u ktheva nga ana tjeter dhe po perpiqesha qe gjumi te me merrte edhe njeher.

"Ndoshta shihemi neser. Sepse sot gjith diten dhe ne darke do rri me Marcon." Degjova zerin e saj dhe hapa syte i acaruar. Vertet me acaronin ato veprime qe ajo bente.

"Pse dreqin ndryshon kaq shpejt? Pse nuk je vajza qe pashe mbrem un ? ? Pse duhet te besh keto veprime me doemos?"

"Me lej rehat per ate zot. Un te urrej ty ore,dhe mos guxo te me kerkosh me qe te flej me ty." Bertiti ajo dhe doli nga shtepija.

"E cmendur." Bertita me sa kisha ne koke dhe u ngrita nga ai dreq divani.
Isha aq shume i acaruar saqe do doja te shkoja te ai pederasti dhe ta rrihja aq keq.

"Ju urrej." Bertita dhe perplasa nje nga karriget ne mure,e me pas i gjuajta aq fort murit me grusht,saqe gishtat u mpine dhe gjaku e pushtoi doren .
..
"Je nje idiot Teo. I jep vetes shpresa aty ku nuk duhet."

"Te therrita per shoqeri Aleks, jo te me tregosh se cfare duhet te bej."

"Ateher kot qe me therrite, me mir po iki un,e ndersa ti rri e vuaj per Esmeralden." Me tha ai dhe u ngrit te ike,por perseri ndaloi dhe u kthye nga un

"Sikur ta njohesh ti Esmeralden,do pendoheshe qe e do." Me tha keto fjale te fundit dhe iku duke perplasur deren.
Dhe me la aty me aq shume pikepyetje ne koke.

"Ku je Esmerald.. ku?" Pershperita dhe nxora telefonin,do e merrja ne telefon. Nuk po duroja dot me.

"Ca do?" Ishte zeri i acaruar i saj sapo hapi telefonin.

"Ku je? A mund te vish ne shtepi?"

"Ne shtepi jam." Tha ajo dhe ndjeva ate 'bipp' qe beri telefoni kur u fik..
Nxitova te dal nga dera e shtepis,dhe hyra ne shtepine e saj,por per dreq harrova te trokas para dhe kur e hapa deren e gjeta ate vetem te mbuluar me nje peshqir.

"Uhh.. harrova te trokas.." i thash dhe vendosa doren para syve por gishtat i hapa pak per ta pare ate.

"Pervers.. kthehu nga ana tjeter,dhe me prit deri sa te vishem."

"Un pervers? Un?" I thash dhe u afrova dhe me afer saj,e ndjeja lekuren e saj te bute ende pa e prekur.
Ngjesha buzet ne qafen e saj dhe me nje dore i preka floket qe ishin akoma te lagur nga dushi qe ajo kishte bere pak me pare.

"Teo.. un.." ajo po mundohej te fliste,por nuk po mundej.

"""Ah sikur ta njihje Esmeralden"""" ato fjale me errdhen edhe njeher ne mendje dhe luftuan aq ashper me ndjenjat e mija saqe me ben te largohesha pak nga trupi i saj,e me pas nga shtepija e saj duke e len ate te hutuar aty mbeshtetur ne mure.

"Idiot.. hiq dore." Nisa te bertas dhe perplasa edhe njeher cdo gje qe me doli para,isha aq i acaruar saqe doja te dilja,te pija aq shume dhe te harroja gjithcka,qofte edhe per nje moment..

Perjetesisht Me TyDove le storie prendono vita. Scoprilo ora