9

248 31 5
                                    

"Cfare? A je ne terezi ti o njeri? Para 2 ditesh me propozove mua,e tani? Del nje dreq kurve sic eshte Esmeralda dhe do rrish me te. Cfare mendon ti? Se un jam nje loder ne doren tende?" E acaruar Eni ate pasdite po me acaronte edhe mua aq shume.

"Un nuk te dua En.. keshtu qe le ti japim fund gjithckaje dhe ta harrojm kete gje idiote  qe bera un."

"Eshte kaq e thjesht per ty Teo. Por per mua jo. Prandaj mos mendo se do heq dore kaq leht."

"Ateher duhet te dish qe un kam hequr dore.. nuk mund te jem me ty o En. Un nuk te dua,a nuk e kupton?"

"Por un te dua.. te dua me shume se ajo kurv.."

"Mos.. mos e quaj kurve ate. Nese do te vazhdosh marrdhenien si shoqe me mua,duhet te mesohesh te respektosh Esmeralden."

"Ste kuptoj.. ku dreqin u be ajo aq e rendesishme ne jeten tende? Apo mos ndoshta te la te beje seks me te? Sepse ca nuk pret nga ajo."

"Mjaftt. Ato fjale qe i the ktheji mbrapsh dhe mos te degjoj dhe njeher qe te ofendosh Esmeralden. Te jet hera e fundit kjo." Ishin keto fjalet e mija,para se te dilja nga ai lokal duke perplasur deren.

Dreqin,u bera si nje avokat mbrojtes aty mbrenda,pse dreqin ndihem keq kur Esmeralden e shajn? Pse me duket sikur ajo femer me ka hyre aq shume ne zemer dhe do jet aq e veshtire qe te dali nga jeta ime.
E ndjej ndoshta do vuaj shume,por edhe zjarr sikur te jete do hyj ne te sepse vertet ndjej dicka per ate njeri.
..
"Mami im iku.. ti nuk ishe ketu,por ajo me tha qe do e telefonoj.. te ka marre gje?" Uhh Esmeralda ishte bere aq e bukur ate pasdite. Ndoshta me duket mua,por se di.. dukej ndryshe.

"Po.. fola." U pergjigja shkurt dhe u nisa te ngjis shkallet,por per nje moment e harrova se si ishte Esmeralda.

"O trap. Te vraft dylberja ishalla,pse iken ore? Ke frik mos te haj? Shpirti vogel,eja te teta.. teta te ka xhan." Uhaaa ajo me shoqeronte nepet shkalle dhe komshinjte qe kalonin qeshnin,ne fakt per te qesh ishte.

"Teta.. apo bebi? Hmm bebi them un me mir se je ti,sepse un do kujdesem per nje beb per me shume se 1 muaj,dhe se di pse bebi genjeshtare me tha vetem 1 jav."

"Mami im te tregoi? Uff ajo eshte shume llafazane,ne fakt mua me tha 20 dit pastaj 1 muaj. Dhe keshtu un te thash 1 jav,por te premtoj qe do behem goc e urte kete jave."

"Kete muaj doje te thoje?"

"Uh po,kete muaj." Peshperiti ajo dhe hyri para meje ne shtepine time.

"U lodhe?" Uhuu? Kjo te me bej mua kete pyetje? Nuk e prisja,ne fakt jam super i suprizuar.

"Pak.. u merzita me shume." I thash,dhe u ula ne njerin nga divanat dhe ndeza TV. Kisha kohe pa e ndezur dhe se di nese punonte me.

"Do te hash gje? Te pergatis ndonje gje?" Uou,supriza akoma vazhdon.

"Mhh,sdo beje keq,por nese perton leje." Dhe pse po vdes per buke ee..

"Joo,ca pertimi,po pergatis ndonje gje. Nuk vonohem." Me tha ajo dhe vrapoi per ne guzhine. Juhuu,keni pare ju qe ishte mir keshtu,ishte mire te kishe dike si ajo ne shtepi,dhe vertet qe ajo me hyri ne zemer.. ju betohem qe vertet ndjej dicka per te. Dicka qe po rritet aq shume.

"Eshte gati." Me tha ajo dhe uou.. kishte pergatitur disa gjera qe as emrin s'ja dija.

"Pse u lodhe kaq shume,mund te kishe bere vetem disa patate." I thash duke i bere te ditur qe ajo patate nuk kishte bere.

"Jan te preferuarat e mija." I thash dhe vazhdova te haja.

"Mund ti bej tani,harrova per zotin."

"Nahh,hajde ha dhe ti me mua,leji patatet ne punen e vet." I thash dhe pashe nje buzeqeshje ne fytyren e saj. Per here te pare ajo buzeqeshi sinqerisht dhe me shijoi aq shume. Ne fakt u ngopa me ate buzeqeshje dhe oreksi me iku.

"Nuk te pelqyen?" Me pyeti ajo.

"Jo.. nuk eshte puna aty. Ne fakt jan shume te mira." Ja ktheva dhe nisa dhe njeher te haja,e ajo u ul prane meje dhe u perhumb ne mendime.

"Perse e bere kete loje sot? Un e di qe ti me urren." E pyeta dhe u ktheva nga ajo.

"Loje? Ca loje?" Me pyeti ajo.

"Mos bej te padituren Esmerald. Un te njoh mire.. dhe se di perse luajte nje loje sot.. nuk e di.. cfare fitove?"

"Per 1 minut ty do te zeri gjumi,keshtu qe un mund te iki ku te dua.." e dija. Sepse syte me ishin renduar aq shume.. ajo serisht luajti,ajo aq shume me urren.

"1 minut? Por ti sdo mundesh te dalesh nga ketu sonte,sepse dera eshte e kycur aq mire dhe celesi eshte diku ku ti nuk e gjen kurr.. dhe.. mos u ..mundo..nga dritarja.. eshte.. shume lart.." pas ketyre fjalesh gjumi me mori dhe se di perse u perhumba.
..
Cdo gje dukej e bardhe,koka po me pelciste dhe fryme mezi po merrja,ato dreq ilacesh per gjume me shkaktojn nje problem te madh ne frymemarrje dhe ne koke. Po perjetoja edhe njeher ate qe perjetova shum vite me pare.

"Me jep uje." Peshperita dhe fytyren me duar e mbulova,kisha nje dhimbje te tmerrshme koke."

"Je mire? Teo? Cfare ke? Teoo hapi syte,un jam ktu,teooo." Ndjeja zerin e Esmeraldes siper kokes por nuk e di perse dreqin nuk reagoja dhe te hapja syte.

"Uje.. dua uje.." i peshperita serisht dhe ndjeva goten qe me preku buzet,e pas ujit ndjeva buzet e saj qe preken ballin tim.
Ishin pikerisht ato buze qe si nje ilac me ben te ndjehesha pak me mire.

"Me fal,u tregova idiote.. zgjohu te lutem."

"Kerkove falje dhe u lute.. ky eshte vertet nje rast per tu mbajtur mend." I thash dhe hapa syte.

"Idiot a je mire?"

"Me bejne dem ilacet per gjume,ndjehem i keputur."

"Me fal.. un doja vetem te beja nje loje,nuk kisha ndermend te ikja."

"Nese do kishe celesat do kishe vrapuar nga kjo shtepi.. jam i sigurte."

"Un i kam." Me tha ajo dhe me tregoi celesat.
"U nisa te iki,por kjo fytyra jote me ndaloi. Po te shikoja kur po flije dhe me vinte gjynah te te lija ashtu."

"Nahh,mos me mashtro me per ate zot."

"Te thash me fal,pse nuk me beson." Bertiti ajo dhe beri nje fytyre te merzitur.

"Sepse kjo loje vertet me shijoi dhe mua,fleta gjume aq mire saqe te falenderoj,dhe ske pse me kerkon falje."

"Idiot." Peshperiti ajo dhe mbeshteti koken te kraharorin tim,e doja kete veprim te sajin.

"Rreh shume." Me tha ajo dhe rrethoi duart rreth trupit tim..

"Kush rreh?"

"Zemra jote,rreh shume,pse?"

"Ndoshta nga prezenca e dikujt." I thash dhe e perqafova dhe une.

"Sa eshte ora?" E pyeta pas disa minutash heshtje.

"3 e nates. Dua te flej."

"3? Uou,mund te ikesh te flesh ne krevat nese do,sepse do derrmohesh ketu ne divan."

"Jo.. jam mire ketu,dua te flej prane teje." Peshperiti ajo dhe me shtrengoi me shume.

"Naten bambina." I thash dhe mora nje grusht ne krahe.

"Sjam bambina,idiot. Fli tani." Me tha ajo dhe dreqin,ajo futi doren poshte bluzes time.

"Mhhh." Peshperita.

"Kam ftohte nga dora." Ma ktheu ajo dhe qeshi leht.

Sa do vuajn keta te dy😂
Do bej nje tjeter update pak me vone,nese do kem kohe😍🕺

Perjetesisht Me TyDove le storie prendono vita. Scoprilo ora