8

297 33 5
                                    

"Aaaaaaaaaaaa." Juhuu,kur e vendosa un kete alarm or zot?
Hapa syt i tmerruar dhe dora me ishte renduar.
Ktheva koken dhe... harrova,harrova qe ajo ishte aty me mua.

"Mirmengjes budalla. Me fal qe te zgjova,por doja te bertisja sepse kisha qef,dhe ti nuk duhet te me pysesh se perse bertita,pra e kupton?" U be lemsh,dhe me beri lemsh,do vras veten ndonje dit ju betohem,ku dreqin i njoh kto njerez un,perse kam gjithmone fatin e keq.

"Nuk po flas fare." I thash shkurt dhe u mundova te ngrihem,por ajo me terhoqi doren,dhe oppaa tani ju mendoni se rash siper saj? Nah,perfundova ne dysheme,dhe ju betohem qe bera nje grop,per pak centimetra do arrija te shtepija e komshiut nje kat me posht,por ishte cemento e fort dhe me shpetoi.

"Cfare dreqin ben o e cmendur? Me derrmove." Bertita dhe u ngrita ne kemb,ne kemb i thencin,sepse ishe kerrusur si nje plak 98 vjecar.

"Sikur te hodha un. Vet re. Kafsh." Ajo vertet ishte e cmendur.

"Ka mundesi te cohesh tani nga krevati im? Te dalesh nga shtepia ime?"

"Nuk ka mundesi,sepse dua te flej,dhe ik me lej rehat qe te flej,perndryshe nuk te flas me." Cfare? Un ku ta gjej qe mos me flasesh me.

"Cohu,cohuuu. Ik.. ik, dua qe te ikesh por do me premtosh qe nuk do me flasesh me." Yeahh ajo po cohej.

"Aq shum te bezdis?" Ajo u rikthye ne seriozitet dhe dreqin ngjante aq bukur ashtu.

"Po.. me cmend... ne kuptimin e keq te fjales." Ja ktheva dhe u afrova me prane.

"Do qe te dal nga jeta jote?"

"Ndoshta.. ndoshta ti nuk ke hyre asnjeher ne jeten time sic duhet. Keshtu qe me mire mos jesh fare." Dreqin,perse po ja thoja ato fjale?

"Ateher do te lej te qet,do te harroj.." ma ktheu ajo dhe u nis te ike.

Por pa dashje i kapa doren dhe e mbeshteta ne mure.
Pa dashje nuk ishte,por keshtu duhet then.

"Cfare do me nga un?"

"Kete." I thash,dhe ta ta ta,e putha,por ajo nuk ma ktheu. Per disa sekonda,pastaj u shkeputa dhe po e shikoja ne sy.

"Cfare?" I thash dhe e putha serisht,kete here ishte nje puthje e vogel.

"Duhet te kuptosh dicka?" Me tha ajo dhe vendosi duart ne kraharorin tim.

"Cfare?" E pyeta.

"Ne te dy nuk do jemi kurre bashk. Ndoshta kishim shume mundesi,por ti ato mundesi i hodhe ne mbeturina sot. Keshtu qe mos me dil me para. Sepse un te urrej. Dhe njerzit qe urrej nuk dua ti shoh." Uhhaa..
Dreqin ajo me puthi,nje puthje me te vertet qe me shijoji,por pas asaj puthje mora vetem nje buzeqeshje dhe deren qe u perplas para fytyres time.

"Jam nje idiot.. pse dreqin e lash te ike,pseee?" Bertita aq shum,saqe do kem zgjuar gjith pallatin tani.
..

"Teo.. teoo.. o qyp." Eni kishte mbi 1 ore qe me therriste,ndersa un isha hutuar duke pare tavanin.
Ne fakt tavani ishte i bukur

"En,ca do?" E pyeta dhe u afrova pran saj.

"Tka shtypur trreni qe je bere keshtu sot?" Me tha ajo dhe me kapi nga floket.

"Sa mir do ishte." I thash dhe ktheva koken nga dera.

"Sa mir do ishte te tkishte shtypur trreni ore?" Tha ajo dhe ja plasi te qeshures. Ca dreqin paska pire kjo sot?

"Ee.." nuk fola dot,nuk pata guxim te flisja,sepse ne dere ishte ajo. Bashke me ate pederastin te kapur perdore.
E pash ne syt e saj qe ishte xheloze,kur me pa ashtu me Enin ngjyra e fytyres i ndryshoi.
Uhaa,ca dreqin them edhe un. Cne ajo te jet xheloze per mua?

Perjetesisht Me TyDove le storie prendono vita. Scoprilo ora