"Zgjohuniii.." Dreqin kete here alarmi qenka bere me ze? Prap se prap nuk po i besoja veshet,keshtu qe gjumi me mori serisht.
"Zgjohunii,heiii." Tani po besoj se eshte serioze puna. Kush dreqin ma nderroi alarmin mua? Ishte me e mir ajo BIPP sesa ky ze i shpifur qe me thot te zgjohem.
Hapa syte dhe dreqin,ndjeja dicka te rend ne kraharor,mos ndoshta me kan plagosur? Uhaaa,keto dit vdekja po me vjen shum afer.
Ul koken per te pare,dhe jooo,por perse? Cfare do kjo femer ngjitur me mua?
Dreq memoria ime akoma nuk eshte pastruar nga virusi,ai virus i keq qe ma kishte bere memorian si ato vajzat me byth silikoni."Shyqyr o zot,cohuni sepse jeni te lire." Degjova teksa ai polici idiot na tha,dhe hapi deren.
Hmm,si e kishte emrin kjo vajza? Esledaradina? Ess. Ess.. lesh,nuk ja mbaja mend emrin kesaj. Po si ta zgjoj un kete tani?
"Oo patriotee. Cohu." I bertita prane veshit,dhe ne fakt se di perse ajo fluturoi ne ajer.
Upss.. keshtu i ka zgjimet kjo? Zot na ruaj,mjer burrit qe do i bjeri per pjese."Idiotttttttttttt. Cfare dreqin ke qe bertet qe ne pik te mgjesit? O kafsh." Un ne fakt nuk e di,dhe nuk kam per ta ditur se si ky njeri eshte kaq budall,kaq pa trru.
"Jeni te lireeee." Bertiti polici i nervozuar dhe na kapi nga krahu per te na nxjerre jasht.
"Ku eshte makina imee?" Prap me makinen kjo? Zot na ruaj.
"E mori mamaja juaj,dhe po ju pret jashte." Tha polici dhe uou,3 2 1, Usain Bolt them se humb ne nje gare me kete vajze,sepse ajo vraponte aq shpejt,saqe se di si nuk i doli ndonje dere para ose ndonje xham.
Ca fati ka? Un te vrapoj aq shpejt e di ca me ndodh? Me behet koka xhunga xhunga. Dhe te gjithe xhamat e shtepise apo ketij komisariati do perfundonin ne toke."Heiii. Usain Boltoooooo,me prit edhe mua." I bertita dhe po vrapoja per ta kapur.
"Mami,makina jan perjash..." upsss,me rop shpije,tani po qe kjo vdiq,sepse kemba i rreshqiti,dhe perfundoji e shtrire ne ate dysheme te bukur.
"Zott,tani do me duhet te paguaj edhe dyshemen?" Bertita dhe u ula per ta kapur ate qe akoma qendronte e shtrire.
"Zott,kurrizi imm. Teoo jam keqq." Dreqin ajo po qante.
Por pse? Sikur i tha dikush te rrezohej? Apo te mundohej te zevendesonte Usain."U vrave shume?" E pyeta dhe e mora ne krahe,shyqyr o zot qe nuk eshte e rend,se do me kishte kput shtyllen kurrizore aq shume sa po e mbaj ne krahe.
"Me co te mami." Me tha ajo dhe duart i vendosi ne qafen time.
Me fal! Kjo perplasi kurrizin? Apo koken? Ku di gje un kush eshte mami kesaj.
Zottt!"Mire,me thuaj ku e ke mamin?" I thash dhe ajo me sy kerkonte per dicka,dhe me ne fund e gjeti mamane e saj.
"Esmeraldaaa. Bije. Je mire? Cfare te ka ndodhur?" He pra cfare i ka ndodhur? Kete dua te di edhe un.
"Maa,mora makinen tende,perfundova ne burg, dhe vrava kurrizin." Kaq? Po perse nuk i thot qe ka edhe disa derrasa manget?
"Cfaree? Si e ke kurrizin? Po ky djale kush eshte?" Mamaja e saj vazhdoji tani me pyetjet. Ju lutem me duhet nje certifikate personale edhe nje familjare per ti vertetuar kesaj mamit qe kush jam un.
"Ky eshte nje cope debil,prej ketij un jam ketu." Bertiti Esmeralda dhe me nguli thonjt e saj ne qafe,zott,ishte nje dhimbje aq e madhe.
"Esmeraldaaaaaaaa. Bije je mire? E vrave cunin e huaj." Epo shyqyr mamaja e kesaj te cmendures qenka ndryshe dhe paska tru.
"Djalosh na fal per te gjitha,e di qe vajza ime ju ka merzitur." E shyqyr o zotttt. Mamaja e saj qenka vertet nje njeri i mire,por kjo debilja kujt i ka ngjare?