17

473 24 8
                                    

3.. 2.. 1..
"Bumm. Bumm. Bumm" dhe ja,sapo ora shkoi 22:30 zhurmat nga kati  siper nisen.

"O vdekshi ishalla. O mos befshi pik hajri,o qe me lat pa gjum." Nisa te bertas dhe koken e futa poshte jastikut.
Por lesh.. nuk funksionon as kjo.. zhurma e atij dreq krevati ishte aq e larte.

"Po avash o vdeksh ishalla.." nisa serish te bertas dhe u cova ne kemb.
U vesha shpejt dhe po dilja nga dhoma ime.
Dhe sapo dola ne sallon pashe Emilianon bashke me Saren qe ende shikonin nje film.

"Teo? Po bije termet?" Me pyeti Emiliano.

"Termet? Se ke iden se ca termeti eshte. Nese vazhdon dhe per 5 minuta e rrezoi pallatin ne toke." I thash dhe mora celesat e makines se Emilianos.

"Makina ime? Ku po shkon ti?" Me pyeti ai.

"Do bej nje xhiro te vogel.. ju rrini. Vec mos beni dhe ju kshu termetesh,se gjynaf pallati i shkret nuk duron shume." Dhe bumm. Sapo mbarova fjalen nje arush qe Sara mbante ne dore errdhi ne koken time.

"Uee sa shpejt doli bebi.. u vrave te keqen xhaxhi. Na mos qaj.. naa" po tallesha me ata dhe po perqafoja ate arush.

"O kafsh.. do te vrass.." bertiti Sara dhe po me ndiqte neper shpi. Por per fat u tregova me i shpejt dhe dola jashte.

E sapo dola syte me shkuan tek dera e shtepis se Esmeraldes.
Me mungonte aq shume ai njeri.. doja ti ndjeja dhe njeher aromen. Ta puthja. Ta prekja.
Por dreqin.. eshte e pamundur.
Keshtu qe zbrita shkallet me shpejtesi dhe sapo arrita ne katin e pare ndjeva zhurma njerzish. Nje grup cuna dhe goca ishin ulur ne disa shkalle dhe bertisnin aq shume.

"Kam harruar parashuten ne shpi. A mund te hapni pak vend sa te kaloj." U thash dhe te gjithe kthyen koken nga un.
Dhe per dreq aty ishte Aleksi. Argisa,Esmeralda,Ermiri dhe Meli bashke me disa te tjere qe as nuk i njihja.

"Aleks?" I thash, dhe ai u afrua afer meje dhe me zgjati doren.

"Teo? Sa kohe pa u pare?" Me tha ai dhe vetem kaq. Njeriun qe e kisha quajtur shok dhe qe kisha nje jete qe e njihja me dha vetem doren. Dhe pse kisha 1 vit qe nuk e shihja.

"Cdo gje mire? Si ke qen?" E pyeta dhe ai pohoi me koke.

"Mel. Argisa. Ju si jeni?"

"Mire faleminderit." Thane ato dhe Argisa me dha vetem doren. Ndersa Meli me perqafoi.

"Na mungove." Degjova zerin e Ermirit dhe per ate zot doja aq shume qe ta rrihja ne ate moment.

"Me fal po ti kush je?" E pyeta dhe po e shikoja me habi.

"Ermiri." Me tha ai dhe zgjati doren.

"Aha.. Ermiri? Te them te drejten ne jeten time skam njoh asnje Ermir. Shif mos me ngaterron me dike tjeter." Dhe kaq. Pasi i thash keto fjale u nisa te iki.

"Shihemi Aleks. Kam nevoje te flas me ty." I thash keto fjale Aleksit e ndersa ai vetem sa pohoi me koke.
Dola jashte dhe mora makinen e Emilianos.
Deshiroja te shkoja ne ndonje bar. Te pija. Dhe te harroja cdo gje.
..
02:00
Kisha afer 3 ore qe rrija ne nje park te boshatisur dhe kisha harruar qe te ngrihesha.
Ndjeva telefonin qe binte pa pushim dhe kete here ishte zilja e 10.

"Po pse nuk pushon ky dreq telefoni." Bertita dhe perplasa diku.
Por nuk kaluan as 5 sekonda ku ai nisi serisht.

"Ufff.. kam per ta varros ketu per ate zot."

"Emiliano" lexonte emri siper dhe per dreq kisha harruar fare qe kisha dhe makinen e tij.

"Mamii.. per 5 minuta jam ne shpi." I thash sapo hapa telefonin.

"A je mire te pakten?" Me pyeti ai.

"Jam mire. Por flini ju se dhe pak do vi." Dhe pas ketyre fjalesh degjova nje bipp dhe futa telefonin ne xhep.
Vertet isha bere vone. Duke ndejtur ne ate stol nuk e kisha kuptuar si kishte ikur ora.
Parkova makinen diku dhe u nisa drejt pallatit.
Sapo nisa te ngjis shkallet degjova nje ze. Nje ze qe aq mire e njihja.

"Me lej rehat. Kur do e kuptosh qe nuk jam akoma gati per ato gjera."

"Mjaft jam lodhur me ty. Sonte do behesh e imja dhe pike. Apo nuk me do me sepse tani u kthye ai? Ee te gjithe per ate e ben? Ende e do ate njeri? Ende???" Ishte e pamundur. Afer meje qendronte Ermiri dhe Esmeralda. Dhe po flisnin dhe per mua? Nah,jam bere person i famshem.

"Mjaft.. mos me prek." Ajo po qante. Dhe isha i sigurte per kete. Por si guxon ai legen qe te preke me dore ate?

"Hiqi duart nga ajo.." i thash dhe sapo Ermir me pa nisi te qeshe.

"Mu hiq sysh ti.. ske pune se ca bej un me te dashuren time."

"E dashura jote? Nje vajze qe te ka frik nuk mund ta quash te dashur,por largohu nga ajo." I thash por ai as qe me degjoi. Derisa e kapa nga duart dhe e largova.

"Ti bir..." vetem kaq tha. Vetem kaq e lejova un sepse i gjuajta.

"Mos guxo te vish dhe njeher ketu.. dhe mos guxo ti dalesh me para Esmeraldes." I bertita dhe duke i gjuajtur e nxora jashte.

"Do shihemi." Bertiti ai dhe vrapoi nga aty duke mbajtur hunden me dore.

"Je mire?" E pyeta Esmeralden dhe ajo nuk foli asgje,por me perqafoi. Ndjeja krahet e saj qe me shtrengonin dhe Aromane saj qe me mbushi dhe njeher me jete.
E doja ate njeri. Dhe pse dreqin nuk mund te isha me te? Pse?

"Shhh.. un jam ketu tani. Me fal qe te lash 1 vit vetem."

"Teo.." pershperiti ajo.. juh me kishte munguar dhe zeri i saj aq shume.

"Po."

"Une.. ti.. Ti je i vetmi njeri qe un dua. Te kam dashur qe ate dite kur per here te pare jemi perplasur ne autobus dhe deri tani nuk kam ndaluar qoft dhe nje minut.
Un te dua ty. Te dua. Te dua. Dhe te lutem mos ik me. Nuk mund te jetoj pa ty. Nuk mundem." Isha ne nje enderr. Dhe duhej te zgjohesha.
Por vertet u zgjova kur ndjeva buzet e saja mbi te mijat.
E mora ne krahe dhe e mbeshteta ne mure.

"Me mungove dreqin..." pershperisja dhe e puthja. E ndersa ajo here here me perqafonte.
Isha i lumtur.. por kjo lumturi ndoshta zgjat pak.... duke pasur parasysh tipin e Esmeraldes isha i sigurt qe do lendohesha dhe njeher.
Por ne djall. Le te lendohesha. Por ama do provoja cdo gje.
Nuk mund te lejoj qe ajo te jete me nje tjeter. Kam 1 vit qe po cmendem vetem duke e menduar.

Si ju duket historia deri tani? 🤔🙄


Hai finito le parti pubblicate.

⏰ Ultimo aggiornamento: Nov 07, 2018 ⏰

Aggiungi questa storia alla tua Biblioteca per ricevere una notifica quando verrà pubblicata la prossima parte!

Perjetesisht Me TyDove le storie prendono vita. Scoprilo ora