4

428 41 41
                                    

"Un? Ku po shkoj un? Ore ti je i cmendur?" Ajo po me bertiste dhe nuk po me lejonte qe te ngjisja shkallet.
Po kjo njeher ku e di qe un jam i cmendur? Ne fakt un nuk jam i cmendur,jam budalla.
Apo eshte me mire i cmendur?

"Debilll,ku shkon?" Perseri kjo acaruesja,zot,perse me takon me keshtu njerzish?

"Po ca te duhet ty o njeri? Ik tani me lej rehat." I bertita dhe dreqin,ajo akoma po me ndiqte pas.
Dhe me ne fund arrita para shtepise time,shyqyr o zot. Tani mund te jem i qete.

"Cfare? Nuk eshte shtepija ime ajo debil." Shtepija e kesaj? Po kush po do qe te shkoj ne shtepine e kesaj te cmendures? 

"Kjo eshte shtepija ime." Me tha ajo dhe dreqin,seriozisht e ka kjo? Pra jemi komshinj? Por perse o zot je i padrejt me mua? Un ika nga shiu,dhe perfundova ne bresher.

"Kjo eshte shtepija ime." I thash dhe i perplasa deren para fytyres. Tani do me duhej te merresha dhe me nje vogelushe si ajo,dua te perplas koken diku dhe te vdes. O jehovaaa,hajde o plak dhe me merr nga kjo bote se u cmenda.
Dhe ups,dera po binte,errdhi Jehovai? Po ky mbrapa deres qe? Sa shpejt me degjoi.

"Jehovaaaa." Lesh,ne fakt ishte Aleksi dhe jo Jehovai,por perse? Un doja Jehovain.

"A thua se do ja dalesh te jetosh vetem o plak?" Nuk thot njeriu as ckemi as si je. Shok leshi.

"Tani qe mora vesh cilen kam komshije,them se do e kem me te veshtir." I thash dhe u hodha ne divan,por se di perse perfundova ne tokee,dreqin thyeve nja 5 brinje me duket. Brinje leshi,pse thyeheni kaq shpejt.

"U vrave?" Me pyeti Aleksi dhe po qeshte.
Jo m,cne un te vritem,ne fakt doja te shikoja ca dyshemeje eshte,por per dreq doli e forte.

"Lajmero funeralin. Kemi dasem." I thash dhe u ngrita me veshtiresi per tu ulur ne ate dreq divani.

"Ca pune ka funerali me dasemen?" Me verte ca pune ka funerali me dasemen? Sa idiot eshte ky mer zot.

"Me arrdh funerali ne dasem eshte njesoj sikur un te bije ne toke dhe mos vritem." Gjeni jam, e di.

"Ueee,po qe ndonjeher ke te drejt ti." Pse vetem ndonjeher kam te drejt un? Un kam te drejt gjithmone o qoftee.
Po Aleksi Aleks ngel.

"Aleksooo,a di te gatuash ti plak?" Kujt i them edhe un o zot,ky edhe ujin e djeg.

"Po,por ti me the per komshijen,kush eshte ajo? Pse nuk vjen ajo te gatuaj." Edhe ate dua un tani,dhe hapni deren e psikiatris ju lutem.

"Ajo eshte e cmendur o djal,ne fakt nuk e di perse e nxjerrin prinderit jasht,sepse ajo eshte per tu mbajtur ne shtepi 28 ore ne dite."

"28 ore ne dite?" 28 ore ne dite? Pse sa ore ka dita? Aq pra ka,28 ose 30.
Apo me shume? Nejse.

"Leje oren o plak,po hap veshet dhe me degjo ca do te them,vetem mos me pengo sepse un harroj dhe lesh pastaj."

"Ok,fjala per ty plako,shprehu." Dreqin po un qe harrova. Mhhh prit,hajdeeee tani mendje leshi,kujtohu.

"Ah po,me pushuan nga puna,per pak sa nuk me doli emri ne shtylle,por  shpetova sepse ajo e cmendura per pak sa nuk me shtypi,pastaj vazhdoi me tekat dhe me detyroi ta coj ne nje vend qe nuk e cova dot,sepse na ndaluan Carabinieret dhe per dreq perfunduam ne burg,pastaj dolem,pastaj dolem komshi,dhe komshije eshte kjo e cmendura,dhe kjo e cmendura e di kush eshte? Ajo e cmendura qe u perplasa ate dite ne autobus." As vete se di se si fola aq shpejt,per ate zot se di se si fola aq shpejt dhe tani po rrija me sy hapur per te pritur nje pergjigje nga ai debili Aleksi.

"Uou,ateher me trashegime plak,mua do me cosh kurshk ee?" Ca dreqin po thote ky debili. Jehova hec ketu shpejt dhe ma nxirr kete debilin me shqelma perjasht sepse me cmendi.

Perjetesisht Me TyDove le storie prendono vita. Scoprilo ora