"Se ku tkam par un ty.. po ku tkam par? " po i flisja qe ne pike te mengjesit asaj,e nderkohe ajo flinte e qete krah meje.
"He pra ku te kam pare?" Kete here e ngrita pak zerin dhe ajo hapi syte. E shyqyr qe u zgjua..
"Jemi takuar me pare ne?" E pyeta dhe ajo qeshi.. pse qesh kjo?
"Jemi takuar ne palester.." upss,e dija.. kjo eshte ajo qe me can veshet cdo pasdite ne palester.. dhe un qe po vrisje mendjen se ku e kisha pare.
"Mir.. cohu tani dhe ik." I thash dhe u rehatova ne krevat duke hapur duart.
"Idiot.. dhe un kot qe u fiksova mbas teje,ti je i cmendur." Nisi ajo te bertasi dhe me pas nisi te ike.
"Para pastro shpin,pastaj ik." I thash para se ajo te largohej..
..."Emiliano,Sara.. o ju mort menjen,po me duket shpija si hotel me 35 yje.. kush e ka pastru kaq mir?" Po bertisja sa hyra ne guzhine,dhe ata ishin aty.
"Normale qe Emiliano apo jo?" I pyeta prap dhe sara drejtoi gishtin nga vetja.
"Haram buka per zotin,e shef ore sa puntore e ke gruan,jo si ti qe me ngele rrugve gjith diten."
"Teoo.. ca ke pir o plak?" Me pyeti Emiliano dhe me pa njeher shtrembet.
"Fleta mbrem me nje goc.. shoqen e Sares. "
"Cfaree??" Bertiti Sara aq shume saqe veshi im nisi tja bej piuuuuuu.
"Po pra.. fleta me ate debilen.. pra debilen e palestruar,por ne mengjes se di pse iku.. me duket se un e perzuar,por sjam i sigurt nese e bera." Po flisja kot me kot dhe nisa te haja nje tost qe ishte aty ne tavoline. Dhe nje zot e di se i kujt ishte.
"Pse dreqin e bere kete Teo? Ajo eshte nje vajze e mire." Ma ktheu Sara dhe vari turinjt.
E ndersa Emiliano jam i sigurt qe kishte me m heq qafe."Ok.. ajo vet deshi.. por un me mire po iki.. sepse jam i sigurte qe ju te dy do me vrisni." E pas atyre fjaleve me Tostin ne dore vrapova per te dale jashte.
Po zbrisja shkallet qe nuk mbaronin ndonjeher derisa para me dolen 2 goca.
2 pjeshka? Qe ne pik te mgjesit?"Sa e mir qe je o rrush i embel." I bertita njeres nga ato dhe ne kembim mora vetem gishtin e mesit.
"Po me tregon qe ke bere thonjt?" I thash dhe nisa te qesh me veten si nje pall.
"Ore ti.. ik na lej rehat." Me tha ajo tjetra qe as nuk i kisha fol hic.
"Po ty kush te foli?" E pyeta.
"Acarues." Bertiti ajo dhe kapi doren e vajzes tjeter.
"Po ik o njeri, a do me ik? Ik. Ama kete rrushin leje ketu."
"Shko ore gomar andej.. ne jemi te lidhura." Shyqyr i degjova zerin,dhe me besoni e kishte me te trrash se babi im.
"O me ngect buka ne fyt.. po me kete ze qe paske ti vec qazimi qe kam pas un komshi te merr per te dashur. "
"Kafsh.. zhduku." Bertiten ato dhe nuk me ngeli gje tjeter vetem te ikja.
..
U ula ne nje nga baret e para qe pashe dhe me dore i bera shenj kamarierit qe te vinte.
Ne fakt kamarieres. Sepse ishte nje vajze e gjate dhe mund te ishte vec 40 kile."Ca do marresh?" Me tha ajo dhe syte i mbante nga rruga.
"Mirmengjes njeher. Dhe pastaj pasha zotin kur del jasht a fut ndonje gure ne xhep? Sepse kaq e dobet sa je ka me tmarr era."
"Djalosh. Ca do marresh." Ngriti zerin ajo dhe me shikoi ne fytyre.
"Ee hic.. errdha te bej nje cop here muhabet me ty." Ja ktheva dhe me kemb largova nje karrige bosh.