7

287 33 10
                                    

"Dhe thuaj pastaj qe nuk do te besh seks me mua." Me tha ajo dhe me preku faqet me duart e saj.

"Cfare?" E pyeta dhe me prane saj u afrova.

"Cfare dreqin po ndodh me ne Teo. Un jam e lidhur. Kam nje te dashur. Keshtu qe ben mire mos me dalesh me para." E keni parasysh kur te ngel ndonjeher dopje 6 ne dore ne domino? ashtu me ngeli dhe mua tani.

"Ne fakt ti nuk duhet te me dalesh para." I thash dhe i perplasa deren ne fytyre.
Me ne fund vetem,por me nje inat qe po me pushtonte,se di perse dreqin e urreja ate pederastin.. ndoshta sepse ai me kishte marre Esmeralden? Ose ndoshta prej tij tani kam ngelur pa pune.
..
"He djalosh nuk mundesh dot te paguash as qeran e nje shtepije pa ndihmen tone?" Ate pasdite prinderit kishin arrdhur ne shtepine time dhe babai nisi menjeher me terezin e tij.

"Kush tha qe nuk e paguaj? Tani punoj dhe mund ta paguaj shtepine dhe mund te mendoj per jeten time." Me ne fund kisha gjetur nje pune dhe ja dilja disi me shpenzimet mujore.

"Epo shyqyr.. shyqyr qe mendja jote funksionoi nje her ne jete."

"Baba.. per te me acaruar errdhe ne shtepine time?"

"U acarove zoterote?  Mire mire,po ikim pra,qe mos te te acarojm me shume."

"Nuk e pata aty.." por tashme ishte vone,sepse ai bashke me mamane time ishin larguar,dhe kete here nje zot e di ku do i takoj dhe njeher.
..
Po zbrisja shkallet,dhe ate mengjes me te vertet isha vone per ne pune. Dhe shpresoja qe mos te me pushonin qe ne javen e pare.

"Qorr,pse nuk me pershendet?" Ishte zeri i Aleksit ai qe me beri te ndaloj dhe te kthehem nga ai.

"Jam vone Aleks."

"Vone per ku?" Me pyeti ai.
Vone per ne dasem.. do martohem.

"Vone per pune o qofte." I thash dhe u nisa te iki.

"Qekur keni vazhduar te punoni te djelat?" Cfare? Prit.. kam pir un? Apo Aleksi?

"Ca eshte sot ore?"

"E djel." Ropt,por perse u zgjova kaq herettt kur jam pushim,mendja ime e shpifur,a nuk mundeshe ta kuptoje qe eshte e djel sot.

"A se ti ke ik per lesh." Dhe Aleksin doja tani un dhe hajde merre vesh punen time.

"Ik me lej rehat per ate zot.." i thash,dhe u nisa te shkoj edhe njeher ne shtepi,doja qe te fleja gjum ate dite,doja aq shume.

"Teoooo.. komshijaa ta ka marr mendjen." Bertiti Aleks budalli dhe vrapoi per te ikur.
Dreqin,cne mua te me marre mendjen dikush? Un mendjen ne vend e kam.

Po ngjisja shkallet,dhe ne te njejten kohe kisha telefonin ne dore. Por  nuk e di perse perfundoi ne toke.
Ropt,kush dreqin me doli para?

"Qorr,a nuk shef?"

"Un? Me fal,por ti je qorre,sepse ti u perplase me mua."

"Nahh,plasa un te perplasem me nje trrap si ti." Esmeralda do muhabet qe ne mgjes. Por un dua gjume dhe nuk kam ndermend te degjoj kte qe ne pike te mengjesit.

"Kur nuk plase,mos u perplas,dhe hap syt her tjeter. Sepse telefoni im eshte me i rendesishem se ti." I thash dhe mora telefonin nga toka.

"Kafshhhh.. vdiss." Bertiti ajo dhe nisi tme gjuaj me ate canten prej guri qe mbante ne dore.

"Je e cmendur? Ca dreqin mendon se po ben? Njeri i cmendur."

"Po e cmendur jam,por ti me ben keshtu,ti me acaron. Kafsh."

"Cfare po ndodh ketu? Zemer je mir?" Nahhh,errdhi ky pederasti qe nuk i dija as emrin.

"Shpirttt." Dhe ups,ata po putheshin,ketu para meje? Doja ta vrisja ate legenin,ate pederastin.

Perjetesisht Me TyDove le storie prendono vita. Scoprilo ora