2

485 46 107
                                    

Bipppp.. bipppp.. bipppp.

"Por fiku o dreq alarmi fiku." Cfare dreqin kishte ky alarm qe me zgjonte kaq shpejt,alarm i pashpirt."
Hapa syte me veshtiresi dhe u ngirt nga krevati,me syte gjysem te hapur u nisa drejt deres qe supozohej te ishte dera e banjos,por se di perse perfundova ne deren e ballkonit,dhe per pak sa nuk rashe poshte.

"Uhuu,je i ri per te vdekur Teoo." Ne fakt i ri jam,nuk dua te vdes qe tani.
Keshtu qe u ktheva edhe njeher ne dhome,dhe gjeta deren e banjos,qe se di perse ishte fshehur ate mengjes.
..

"Mirmengjes Teo,je pak vone sot." Ca debili ky pronari,pak qe po i vij ne pune,por me cmend edhe me shume.

"Heren tjeter do vi edhe me vone." I thash dhe u nisa drejt banakut,qe per fatin tim te mire nuk kishte asnje njeri.

"Je bere i paduruar keto kohe." Perseri ai me ndiqte pas dhe me fliste.

"Ateher gjej nje tjeter." Yess isha i lumtur,sepse me ne fund do isha i lire,puna ime si banakjer ne ate bar do merrte fund,pra tani mund te shijoj jeten time.
E ne keto mendime isha duke dale nga lokali.

"Ti smund te ikesh. Kemi nje kontrate bashke." Edhe? Kemi vetem nje kontrate qe mund te prishet,nuk do bejm ndonje divorc martese.

"Harroje,gjej dike tjeter." E keshtu dola jashte,dielli ishte aq i ngrohte ate dite,dhe koha per plazh ishte super.

"Rrusho do ikim ne plazh?" I cova kete sms Aleksit dhe po prisja qe te me pergjigjej,por si gjithmone duhet te prisja me shume se 30 minuta per te marre nje pergjigje nga ai.

"Yess,po vi te te marr tek puna." Shyqyr u pergjigj shpejt,keshtu qe sdo prisja shume aty.

Po dilja ne rruge dhe per pak sa nuk perfundova ne ajer,dreqin,jan qerruar keta njerez? Kush dreqin ja ka dhen patenten ketij njeriu njeher.

"O trrap,a nuk shef." I bertita dhe per cudi makina ndaloji,yeahh,biletat sapo dolen ne shitje per kete ndeshje qe do behet tani ketu ne mesin e rruges,ju lutem hajdeni sa me shume.

"Avash ku ecen debil,per pak mund te me kishe prishur makinen." What?? Seriozisht e ka kjo? Po ishte nje vajze,dhe se di ku dreqin e kisha pare edhe me pare.

"Perseri ti? Debil,kafsh kam ndejtur gjithe naten zgjuar mbrem sepse kisha dhimbje ne kycin e dores." Cfare po thoshte kjo? Me ngaterron me dike tjeter normale.

"Qorree,te intereson me shum kjo makine,sesa jeta e nje njeriu." Mua nuk eshte se me interesonte jeta,po gjynah shtylla qe do mbante te shkruajtur emrin tim.

"Makina eshte me e rendesishme se ti,keshtu qe ajo me intereson. Dhe hap syte heren e trete,sepse.." dreqin ishte vajza qe isha perplasur nje dite me pare ne Autobus. Mendje leshi,perse nuk e kujton me pare. Me ka marre memoria virus. Dola jashte pordorimit.

"Ohuhaaa,do muhabet ti te keqen,hip ne ate makine dhe na lej rehat." Yeah,po beja edhe un si interesant? Hapu dhe.

"Je je je je.. nje idiot jeee,kafshh." Uou ajo bertiti aq shume,saqe mu duk sikur njeri vesh i imi plasi,ndersa tjetri ja bente piuuuuu.

"Zhdukuuu." Me bertiti perseri. Cfare? Un te zhdukem? Mos ndoshta duhet te iki kjo?

"Zot te lutem,na ruaj nga injorantet." Peshperita keto fjale me vete dhe u nisa te iki,por ajo me ndoqi pas dhe vazhdoi te me gjuaj,dreqin kurrizi im po merrte disa gjuajte te forta,por perse? Ca faji ka kurrizi?

"E cmendurrrr,zbrit taniii." Po i bertisja por me kot,ajo kishte hipur ne kurrizin tim dhe nuk zbriste. Cfare dreqin po ben kjo e cmendur o zot? Ca te kam bere o zot.

"Do me cosh tek makina,keshtu ne krahe sic jemi,pastaj do me vendosesh ne vendin e pasagjerit,do marresh makinen time,dhe pastaj do me cosh atje ku dua un." Cfaree? Seriozisht e kishte kjo?

Perjetesisht Me TyDove le storie prendono vita. Scoprilo ora