6

266 32 12
                                    

Dhe ate pasdite ne pune,dhe ate pasdite te djele ku te gjithe i shikoje ne xhiro,un duhet te punoja. Dreq kjo pune,duhet te bej dicka.

"Teo,shko merr pak porosine plak,sepse duhet te shkoj deri ne zyren e pronarit." Do punoj dhe si kamarier tani? Juhuu..

"Ok,merrem un." I thash djaloshit qe punonte kamarier dhe pasi mora porosine ne nje nga tavolinat,pashe qe edhe Ajo ishte aty,e ulur me 2 cuna dhe 2 shoqe.
Dreqin,kisha 5 dit pa e pare,qe nga ajo nate kur e putha,dhe pas asaj shuplake ne faqe qe ajo me dha,cdo gje mbaroi,ajo u zhduk.

"Djalosh,kam 2 ore ketu,kur dreqin do vij ajo porosija ime." E urreja kete gje. E urreja aq shume kur dikush bente ate sjellje prej arroganti.
Dhe ai qe foli,ishte pikerisht njeri nga djemt qe ishte ne nje tavoline me Esmeralden.

"Cfare keni porositur?" E pyeta dhe u afrova dhe me afer tyre.

"Cfare? Mos duhet ta them dy here? Per ca dreqin vini ne pune ju kur nuk kuptoni asgje." Ok.. dhe durimi im e ka nje kufi,dhe ky trrapi e tejkaloi.

"Se per ca vi un ne pune e di vetem un,dhe jo ti,dhe falendero zotin qe jam ne pune sepse te ishim diku tjeter do te leja sakat. Tani cohu nga ktu,dhe mu hiq sysh."

"Mua me flet keshtu ti? E di ti kush jam un?"

"Je nje trrap." I bertita dhe u nisa te largohesha.

"Baba,kete djaloshin duhet ta perzesh,nuk di te flasi me njerzit,eshte i padurueshem." Ishin keto fjale qe me ben te kthej koken dhe ndesha shikimin e pronarit te lokalit.

"Perse nuk e ke rrespektuar djalin tim?" Seriozisht! Cfare u duket vetja ketyre.

"Sepse djali juaj nuk e meritonte rrespektin tim. Por gjithsesi. Nuk me intereson kjo pune me." I thash dhe duke veshtruar nga Esmeralda u nisa te largohesha nga aty.
..

I lodhur u ula ne nje nga ato stolat e shumte qe ishin ne ate rruge. Vertet ishte e veshtire te gjeja nje pune te re.
Ishte pothuajse e pamundur,sepse cdo vend ishte i zen.
Pyeta deri vone ate nate,por pa sukses.. dhe i lodhur u nisa per te ikur ne shtepi.
Ne ate shtepi qe sic dukej do e leja me shpejt nga ce prisja,qeraja ishte shum e lart dhe pa ndihmen e prinderve nuk do arrija dot ta paguaja.

"Teoo,plak te jan qerruar syte?" Jo ne fakt me jan qerruar veshet.
Ishte Aleksi ai qe me doli para,dhe bashke me te ishin dhe nje grup vajzash dhe djemsh. Ku dreqin i gjen gjith keta ky? Nje zot e di.

"Aleks.. ca ben?" I drejtova doren dhe po shikoja nga ai grup njerzish,qe shume mire i njihja. Ishin po ata qe kisha rastisur ne bar sot,dhe mes tyre edhe Esmeralda bashke me ate pederastin.
E urreja ate njeri,dukej qe ishte nje super pederast,dhe se di perse duhej qe Esmeralda te lidhej me nje njeri si ai.

"Mire.. ti? Mora vesh qe te kishin hequr nga puna." Aleksi ishte gazet,dinte cdo gje.

"Mir dhe un.. nuk me hoqen.. ika vete. Dhe besoj se ka shume ndryshim."

"Po tani? Si do ja besh?" Me pyeti Aleksi dhe te gjithe rrinin ne heshtje dhe degjonin ate bisede mes meje dhe Aleksit.

"Flasim kur te jesh vetem. Me duhet te iki tani se jam i rraskapitur. Kam gjith diten ne kemb." E me keto fjale te fundit u nisa te iki,por jo pa e pare edhe njeher Esmeralden me inat. Ne fakt se di pse i mbaja inat,pse? Pse? Pse?

"Ka nje party sonte.. do te vish?" Ishte Aleksi ai qe foli dhe njeher.

"Shijoje partyn me miqesin tende,pi dhe ndonje gje per mua." Ja ktheva,dhe u zhduka mbas asaj dere.
..
Ishte ora rreth 2 e nates kur gjumi me doli,per dreq me kishte zen ne ate divan,dhe qafa me ishte mpire.

"Jo,me lej te iki,jo.." degjova nje ze vajze nga jashte dritares,qe per dreq ate nate e kisha len hapur dhe u ngrita ne kemb.

E njihja ate ze,por perse ajo po i lutej te dashurit qe mos e prekte? Cfare dreqin po ndodh aty posht?
Vrapova duke zbritur shkallet dhe dola ne oborrin e pallatit.

"Esmeralda... je mire?" E pyeta dhe u afrova afer tyre.

"Me shpeto.." tha ajo dhe vrapoi drejt meje.

"Perseri ti? Perseri ti? Do te vras." Ishte ai pederasti qe nisi te me kercenoj,per ate zot,do rraf njeher ky qe ti vijn mend ne vend.

"Zhduku nga ketu.." i thash dhe mora Esmeralden.

"Leje ate,ajo eshte imja.. ajo me perket..." ai nuk mundi te flase me,sepse perfundoi ne toke dhe me duar mbante hunden e tij,e cila ishte diformuar.

"Ajo nuk eshte e jotja,mos e ngacmo me,se per ate zot te vras." I peshperita dhe u largova nga aty bashke me Esmeralden.
..
"Nuk dua te shkoj ne shtepi,dhe pertoj te ngjis shkallet." E shikoni ju. Ne fakt se shikoni,por kjo do dhe kushte,do qe ta mbaj un ne krahe? Do dhe te flej me mua? Te flej me mua? Pra te flej ne shtepine time,sepse un me kte nuk flej. Jo per gje po kjo te vret naten,te hedh vaj te nxeht ne vesh dhe iki per lesh pastaj.

"Houuu. Cfare dreqin po mendon mendja jote perverse?" Me pyeti ajo dhe me gjuajti ne krahe. Dreqin e paska doren si te John cenes. Ne fakt kjo eshte aliene jo njeri,vrapon si Usain Bolti,gjuan si John cena,uhaa,mjer burri qe do e marri kte.

"Oo trrap,hajde praaa." Bertiti ajo dhe me kapi doren.
Yhaa tani po,jam i sigurt qe ajo do eci vete,dhe nuk do e marr mundimin ta mbaj ne krahe.

"Idiot." Peshperiti ajo dhe mbeshteti koken ne krahun tim. Un? Un idiot? Po shikoja mbrapa njeher mos ndoshta ai pederasti ishte kthyer prap,po nuk kishte njeri.

"Idiot.. pse nuk errdhe ne party?"

"Isha i lodhur.. ne fakt nuk kisha as dhe nje arsyeje pse te vija." U pergjigja dhe hapa deren e shtepise.

"Isha un atje. Duhet te vije te rrije me mua." Ropt,kjo qenka tap,aq shum paska pire,saqe ne vend te hyj ne banjo nga dera,do na hidhet nga dritarja.

"Hajde me mua hajde." E mora ne krahe dhe e futa ne banjo.
Ajo aroma e saj,per dreq nuk e di pse me pushtoi te terin ne ate moment. Do doja ta puthja ne ate moment.. Dreqin,zgjohu Teo,ca dreqin mendon.

"Ku me con? Aaaa,uji eshte i ftoht. Debil,vdis.." ishte qesharake ta shikoje ate te mbrohej me duar qe mos lagej. Por e meritonte.
..
"Mirmengjes trrap,zgjohu." Jam ne enderr.. e di qe jam.. se ska shance te zgjohet para meje kjo.

"Hei.. zgjohu.. Teo."

Uhaa,eshte me te vertet realitet. Ajo vertet eshte zgjuar para meje dhe tani po me zgjon duke mos me gjuajtur,ose ndoshta ndonje bidon me uje kokes.
Por serisht nuk i besoj,ajo dicka do te bej.

"Po cohu ore trrap." Dhe kete here po notoja ne uje,se di perse syte e mi u ben sa nje byth kavanozi ne ato momente.

"E cemndur,ca dreqin ben?" Ne fakt un e di se ca ajo beri.

"Po ti me te mira nuk zgjohesh... nejse ca dua un ne shtepine tende? Pse me more ketu?" Un? Te ishte per mua do e kisha len gjith naten aty perjasht.

"Un? Ti vet me the dua te vi."

"Un ee? Ti me more ketu per te bere seks me mua. Dhe un tani do shkoj ne polici,do denoncoj nje shqipetare qe ka tentuar te kryej marrdhenie seksuale me nje pjeshke si puna ime." Cfare???? Kjo eshte e cmendur? O zot mbaji mendjen se do me fusi me ndonje burg.

"Hei e cmendur,ku mendon se do shkosh,cne un me ty njeher. Un as qe du te te shoh jo me te bej seks." 

"Ashtu? Pse nuk do te me shohesh ee? Pse? Do dike tjeter? Kur do dike tjeter perse me puthe mua?"  Epo vap nuk eshte.  Por ca dreqin i ka bere dem ktij njeriu?

"Psikiatria po te pret,ik dhe hyj atje. E cmendur." Bertita dhe u nisa ta nxjerr jashte.

"Ti bastard guxon dhe me prek mua? Mamiiiiiiiii. Ky cuni do qe te bej se..." zottt.. i vura doren ne buze dhe e terhoqa mbrenda.
Por per dreq u pengova diku dhe perfundova siper saj.

Perjetesisht Me TyDove le storie prendono vita. Scoprilo ora