5.Bölüm
4 Ay Sonra
İşte okul yılı tekrar başlamıştı. Tabi bu sefer bir değişiklik vardı. Üniversiteli öğrencilerdik ve daha iyisi sonunda Jennifer'ı unutmuştum. Artık yeni kızlar bulma zamanı çünkü Oxford Üniversite'sine gidiyoruz ve yazın dediğim gibi orda çok güzel ponpon kızlar var. Daha iyisi bilin bakalım kimle oda arkadaşıyım tabi ki Marcus ve şuan yoldayız.
Eee bakalım yazın çok görüşemedik ne yaptın bakalım, dedim merak eden bir şekilde.
Hiç beni bilirsin her zamanki gibi kayboldum, dedi.
Bazı şeyler hiç değişmez, dedim çok emin bir şekilde.
Ama senin duyguların 4 ayda değişmiş, diye söylendi.
Aslında çok çabuk oldu beni eve bıraktığın gün herşeyi unutmuştum herhalde çok ps oynamaktan oldu dediğim gibi bazı şeyler hiç değişmez benim oyun sevgim gibi, dedim mutlu bir şekilde.
Onun değişmiyiceğini zaten biliyoruz, sadece 2 km kalmış tanrım hala inanamıyorum artık üniversiteliyiz, dedi Marcus çok heyecanlı bir şekilde.
Ona hak veriyorum bende o kadar heyecanlıyım. Hem gittiğimiz okulda çok güzel, hiçbirimiz bizim oraya gidiceğimizi inanmazdı onlara hak veriyorum bende inanmazdım. Neyse sonunda gelmiştik Marcus hala çok heyecanlıydı ona kalsa koşarak içeri girerdi ama bir anlaşmamız vardı. Kendimizi rezil etmiyicektik Yada birbirimizi. Birden kapı açılmıştı ve açan kişide aynı telefonu kullandığım Scarlet'tı.
Scarlet "Merhaba gençler sizi görmek çok güzel zaten buraya geliceğinizi biliyordum yazınız nasıl geçti" diye bize giriş konuşması yaptı.
Aslında pek giriş konuşması diyemem çünkü bizimle rahat bir tavırla konuşuyordu zaten aynı yaştaydık dediğim gibi kişiliğimiz çok benziyor biz kesin onunla kanka olucaz ama Marcus için aynı şeyi söyleyemem çünkü Scarlet'ı bir dost gibi değil sevgili gibi görüyordu onu görünce salyaları akıyordu ve gözleri kocaman oluyordu aynı benim geçen yıl hoşlandığım (Jennifer) kıza baktığım gibi yapıyordu. Onun için endişeleniyordum ama önemli değil çünkü Marcus birinden hoşlansa emin olun 2 saatlik bir aşk olur.
Yardım ister misiniz?, dedi Scarlet sevecen bir şekilde.
Hayır, teşekkür ederiz ama bir kıza eşya taşıtacak kadar odun değiliz aslında Marcus öyledir ama boşver, dedim Asi bir tavırla.
Marcus bana tip tip bakıyordu. Scarlettan hoşlandığını biliyordum ama o ben Jenniferdan hoşlandığım zamanlar öyle pislikler yapıyordu sıra bende. Neyse içeri girdik ve hiç böyle bir yer görmemiştik. Ne kadar güzel renklere ve havalı öğrencilere sahip ama Marcus pek farkedememişti çünkü hala gözleri Scarlettaydı ama endişelenmemize gerek yoktu okulda psikatrik vardı. Odamıza gelmiştik inanamıyorum ne kadar büyük evimdeki odamdan büyüktü şimdi benim gözlerim büyümüştü ama biri için değil kocaman havalı bir oda içindi. İçeri girdik eşyalarımızı yerleştirdik ve okulu tanımak için aşağı indik. Tabiki de ilk yolumuz ponpon kız çalışma yeriydi ama kimse yoktu çünkü antreman 40 dakika önce bitmişti.
Tanrım neden hep beni bulurlar, diye söylendim.
Marcus "korkma bak 1 saat sonra tekrar varmış zaten 1 saatte okulu gezeriz ve geri geliriz" dedi emin bir şekilde.
Ilk sınıflara baktık ve inanamıyorum kocaman bir alandı demekki hayat üniversite sınıflarındaymış ne kadar büyük bu okuldaki herşey kocaman. Öğrencilerlede tanışmak istiyorduk ama herkes yaz için yurtdışına çıkmış işte o yüzden her zaman erken baş vurmamız lazım ama önemli değil yarın dersler var bugün gelmeleri gerekiyor o yüzden mutluyum. Çok susamıştım o yüzden hemen sıcak kahve makinesinden bir kahve aldım. Biliyorum normal insanlar soğuk bir şey içer ama ben değil. Scarlet'ın yanına gittik ve bugün bir parti olduğunuz söyledi "Son Günümüz" adlı bir parti ve bizim gibi iki insan parti lafını duyunca hemen katılır o yüzden adımızı yazdırdık. Saate bakmıştım işte bu 1 saat olmuş.
Hadi ponpon kız çalışmasına gidip izleyelim, dedim mutlu bir şekilde.
Koşuyorduk sanırım anlaşmamızı bozmuştuk ama buna değerdi tam içeri giriyorduk ki koşarken yanlışlıkla önümdeki bir kıza çarptım ona çok üzgün olduğumu söyledim ve yüzüne baktım ama gördüğüm şey beni hem sevindirmişti hemde üzmüştü çünkü o kişi Jennifer'dı buna inanamıyorum burda bizim okulumuzda ama Samle evlenicek sanıyordum acaba burda mı okuyacak şaşkın gözlerim ona bakar bir şekilde kalmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Little Bit Cliché
Teen FictionBiraz klişe, bolca arkadaşlık ve bir tutam Ed Sheeran.