7.Bölüm
Stefan'ın Ağızından
2 saatlik bir aramadan sonra aradığım kıyafeti bulmuştum biliyorum bu kadar abartmamam gerekiyor ama onun gibi bir kız harika birini hakediyor bende öyle olmak istiyorum.
Saat kaç?, diye sordum Marcus'a heyecanlı bir şekilde.
20.00 neden bu kadar heyecanlısın? Tamam biliyorum sonunda Jenniferla çıkma şansını kazandın ama bu kadar abartma, mesala ben hiç birini görünce heyecanlanıyor muyum?, diye söylendi.
Ardından kapı çaldı Marcus bakmak için doğruca kapıya koştu ve kapı değilinden bakınca kapıyı çalanın Scarlet olduğunu gördü aniden bir heyecanla:
Aman Tanrım!! Bu Scarlet hemen heryeri topla birşey yap, diye bağırdı.
Şimdi kim heyecanlıymış?, diye güldüm.
Bak anlamıyorsun hayatımda birinden hiç bu kadar hoşlandığımı hatırlamıyorum, dedi kalbi çok fena atar bir şekilde.
Tamam tamam korkma hallederim. Tabi parti bittikten sonra çünkü jennifer'ı alma saatim çoktan geçti bile ve ilk randevumu mahvedemem, dedim hızlı bir şekilde.
"Dur dur kapıyı açma"
"Ne? Neden?"
"Çünkü daha ne diyiceğimi bile bilmiyorum"
Kapıyı açana kadar bulursun, dedim ve aniden kapıyı açtım ve hızlıca koştum.
Scarlet "Merhaba Marcus beni alıcağını söyledin ama gelmedin bende merak ettim ve buraya geldim."
Üzgünüm Scarlet, bizim Stefan'a kıyafet seçiyorduk. Çok hoşlandığı bir kız vardı o yüzden biraz uzun sürdü. Özür dilerim gitmek istemezsen seni anlarım yani benimle, diye söyledi.
Hayır, korkma ben o tür kızlardan değilim sadece nedenini merak etmiştim neyse hazır gibisin çıkalım mı?, dedi Scarlet heyecanlı bir şekilde.
Olur tabiki hadi gel, dedi Marcus mutlu bir şekilde.
Sonunda Jennifer'ın odasına gelmiştim. Tanrım düşündüğümden daha uzakmış. Öncelikle ne diyiceğimi hatırlamaya çalıştım tam ezber yaparken kapı pat diye açıldı.
Geç kaldın, diye söyledi gülen bir suratla bizim jennifer.
Özür dilerim gerçekten Marcus beni biraz bekletti ama şimdi geldim hala kavalyen olmamı istersen gelirim, diye söylendim merak eder bir şekilde.
Tabiki de geçerli hadi gidelim zaten sadece 5 dakika geç kaldın, diye söyledi jennifer mutlu bir şekilde.
Sonunda aşağı inebilmiştik. İnanamıyorum sandığımdan daha büyüktü ve büssürü kişi vardı bugün en fazla 4 kişi görmüştüm ama şimdi. Vayy be, herkes çok eğleniyordu hatta bizim Marcus bile Scarletla yakınlaşmıştı dans ettiklerini gördüm ve bende jenniferla dans etmek için ona dans edelim mi diye sordum. O çok tatlı bir kız beni reddetmemişti. Ardından dansa başladık ama onda bir tuhaflık vardı ne olabilir diye düşündüm ve sonunda buldum ve ağızımdan çok üzücü bir soru kaçırdım.
Samle ayrılmanızın sebebi bana söylediğin şey değil dimi, diye sordum.
Üzgün bir şekilde "hayır bak sen çok tatlısın ama olmaz ben gidiyorum" dedi ağladığını belli etmemeye çalışarak ve balo salonundan hızlıca ayrıldı.
7.Bölüm Sonu
Umarım beğenmişsinizdir, yorum ve oylarınızı bekliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Little Bit Cliché
Teen FictionBiraz klişe, bolca arkadaşlık ve bir tutam Ed Sheeran.