"Seni Tekrar Görmek İçin Ölüyorum."

61 7 3
                                    

17. Bölüm

 Şey, multimedyayla okuyun fghjk

Scarlett’ın Ağzından

Yatağımda uzanmış telefonuma gelen bildirimlere bakarken, kapım çaldı. Yatağımdan kalkarak kapıyı açtım, sırıtan bir Marcus bana bakıyordu.

“Canım sıkıldı ve bende düşündüm ki, şey belki birlikte yapay kumsala gidebiliriz?”

“Çok isterim.”

Ona gülümsedim ve beklemesini söyledim. Üzerimde dar kotum ve sweatshirt’üm vardı, üstümü değiştirerek saçımı topuz yaptıktan sonra kapıyı açtım. Sırıtmaya devam ediyordu.

Odamın kapısını kapattıktan sonra, beyaz duvarlı koridorda yürüdük. Sanırım konuşmadan geçirdiğimiz en uzun anlar bunlardı. Yurt binasından çıktıktan sonra, onu daha önce de götürdüğüm yapay göle götürdüm.

Yumuşak yere otururken, hala konuşmamıştık. Ay gölün üzerinde parıldıyordu ve etraftaki sesler burada neredeyse hiç duyulmuyordu.

Sinir bozucu sessizliği bitiren Marcus oldu.

“Şey, uzun süredir sana bir şey söylemem gerekiyordu.”

Kafamı ona çevirdim. “Evet?”

“Dersler aşırı zor ve ben çok anlayamıyorum yani…”

Hafif bir hayal kırıklığıyla(bu hayal kırıklığı mıydı?) kafamı önüme eğdim. “Tabii ki yardım ederim.”

Tamam, hayal kırıklığına uğradığımı inkar edemezdim, çünkü hayal kırıklığına uğramıştım. Belki bir şeyler itiraf etmesini bekliyor olabilirdim tabii…

“Ve şey, Philly’nin restoranı için olan randevuyu Cuma gününe aldırdım. Senin için de uygunsa eğer, Stefan ve Jennifer ile gidebiliriz belki…”

Yüzümde bir sırıtışla ona döndüm. “Tabii, tabii olur.”

Kumların üzerinde kayarak bana biraz daha yaklaştı. Aramızda beş santim kadar boşluk vardı. Konuşmuyordu, ben ne kadar konuşmak istesem de.

“Scarlett” dedi bir anda.

“Evet?”

“Beni şu anda öp, seni tekrar görmek için ölüyorum.”

Ve eğilip onu öptüm.

So kiss me kiss me kiss me

O yüzden öp beni, öp beni, öp beni

I’m dying just to see you again

Seni tekrar görmek için ölüyorum

Geri çekildiğimde, Marcus bana şaşkınlıkla bakıyordu. Onun yüzünü izledim, burnunu, gözlerini ve yüzünün her karesini inceledim. Bu geceyi hayatımın en harika gecesi yapmak istiyordum. İleride bunu gençlik anım olarak hatırlamak istiyordum. ((fesat anlamayın lol))

Let’s make tonight the best of our lives

Hadi bu geceyi hayatımızın en güzel gecesi yapalım

Here’s to teenage memories

İşte gençlik anıları

A/N:

YA BEN UZUN YAZMAYI BECEREMİYORUM

OLMUYOR

Ve merak ederseniz, multimedyada Scarlett'ın giydikleri var. Bir bölüm boyunca kızın giysilerini anlatmayı seven biri değilim, o yüzden...

Her neyse umarım beğenmişsinizdir fghjkl

-Selin xx

Little Bit ClichéHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin