16.Bölüm
Marcus'un Ağızından
Lanet olsun kesinlikle lanet olsun ne yapacağım şimdi ben? Ed Sheeran ve Philly gününün aynı olduğunu nasıl unuturum, Scarlett beni öldürücek! Neden her şey beni buluyor, mükemmel yaratılmanın suçu ne ya? Sam gitti Bethy geldi. Tamam Stefan'ın Ed çok sevdiğini bilirim((Yazarınız bayılıyor sgsh)) ama Bethy mi ? Dur bir dakika, tamam belki Philly iptal olacak ama bu ikisini birleştirmenin bir farklı yolu var. Hızlıca odadan çıkıp Scarlett'ın yanına gitmem lazım.
Koşarak Scarlett'ın odasına gidip herşeyi anlattım, tabii ki bana "Ne nasıl bu detayı atlarsın" diye bağırdı.
"Dur bir dakika ama bir planım var, eğer tahlisiz bir kaza yüzünden ya da bir şey dokundu diye Bethy'e bir şey olursa bil bakalım Stefan kiminle gider"
"Wow gerçekten wow ezik bir kızın başına kötü bir şey gelmesini mi sağlamak bayıldım." Gözlerini devirdi.
"Tamam doğruca onun yanına gidelim ve ona zarar verelim" Böyle diyince pek iyi olmadı ama en yakın arkadaşlarımız için buna değer.
Doğruca Bethy'nin yanına gittik her ezik gibi kitabını okuyup sütünü içiyordu. Tamam kitap okumak eziklik değil kitapları severim, genellikle de Kaptan Düşük Don. O gerçek bir roman yoksa o bir çizgi roman mıydı. Her neyse önemi yok sonuçta kitap değil mi?
Scarlett hızlıca cebinden küçük bir şişe çıkardı, biraz tuhaf duruyordu ona ne diye sorunca bana "Ölümcül bir ilaç insanları bir yıl uyutuyor" diyip sinsi sinsi güldü.
Bense "Tamam" diyip sustum aniden, "Marcus salak mısın sadece 9 saatlik uyku ilacı, onu uyutucak odada uyuyup kalacak sonra biz üzerine kapıyı kilitleyeceğiz, gerçekten ona ölümcül bir şey vereceğimi sanmadın değil mi"
"Hahahaha tabii ki hayır" diye geçiştirdim.
Bethy'e bir şey sorarken gizlice sütüne hapları boşalttı, ben elimdeki plastik kaşıkla karıştırdım, plan işe yaradı. Gizlice onu izlemeye başladık, sütünü içti ve plan tamamlanmış oldum. Ama dur bir sorun var, neden şimdiden uyudu noluyor burda her şeyden önemlisi neden Scarlett onun omuzlarından tutup yukarı çıkartıyor, kafam karıştı Alison gerçekten A mı dur bir saniye bu yanlış kitap lanet olsun bak yine yaptım. Neyse hızlıca yukarı çıktı ve onu odasına kilitledi, ne oluyor diye sorardım ama çok üşendim. Scarlett bana bir şeyler söyledi, onu dinledim ve odaya koştum. Stefan'a herşeyi anlattım, her şeyi derken bizim onu bayılttığımızı değil, sadece bugün hasta olup gelemeyeceğini ve onunda istediği kişiyle gideceğini söyledim ve onun aklına hemen ben geldim.
"Ne Stefan Jennifer'dan, bahsediyorum hadi ama birlikte gidin biraz için ve sonra odaya gel çünkü bu ödevleri tek başıma yapıcak değilim"
"Marcus sen benim en yakın arkadaşımsın, ve mükemmel bir arkadaş"
"Bana bilmediğim bir şey söyle lütfen''
Şakalaşmalardan sonra doğruca Jennifer'ın odasına gitti ve ona teklifi sundu, Jennifer'da mutlu bir şekilde kabul etti. Scarlett ve ben çok mutlu olduk, ama bu uzun konuşmalardan sonra zaman çabucak geçmiş. Saatin sekiz buçuk olduğunu görünce hemen çıkın diye bağırdım ve çıktılar, Tanrım her zamanki gibi çok zekiyim umarım mutlu olurlar.
A/N: Ege:Pretty little liars kısmını iyi yapmışım dimi sdfghj
Selin: Selam sjsj
Öncelikle önceki bölümlerde cuma demiştik ancak dün akşam iTunes'tan Ed'in festivaldeki konserinin Pazartesi olduğunu öğrendim. Tarihi de 29 Eylül yani bu yüzden gelecekte geçiyor gibi oldu biraz sgsh ve bu bölüm konserle aynı gündü yani Pazartesi. Her neyse bu kadar bilgilendirme yeter sevgiyle kalın xx
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Little Bit Cliché
Teen FictionBiraz klişe, bolca arkadaşlık ve bir tutam Ed Sheeran.