Hepinize tekrar merhaba! Bugün karakterleri tanıtan bir yazı hazırlamak istedik, cast ve hikayenin ismi de değişti ayrıca fghj neyse.
Stefan: 18 yaşında. Klasik bir üniversite öğrencisi. Lisenin ilk yıllarından beri Jennifer'dan hoşlanıyor, ancak mezuniyete kadar itiraf edememişti. Edince de ne oldu gördünüz dfghj
Genelde fantastik romanlar okur ve Rock dinler, en sevdiği grup The Killers'dır ve kesinlikle Game of Thrones'a aşıktır, dizisine de Buz ve Ateşin Şarkısı serisine de. Ed Sheeran'ı da çok sevmektedir, biletleri kutsal gibi görüyor bu yüzden fghjk
Marcus: 18 yaşında. Marcus, tanıdığımız tam 1 mal tiplemesine yaklaşan, ancak arkadaşları için her şeyi yapmaya hazır olan bir kişilik. Stefan'la anaokulunda, üzerine çamur döktüğünden beri en yakın arkadaşlar. Ödev yapmayı çok sevmese de dersleri anlayabilecek kapasiteye sahip ve hala böyle bir üniversiteye nasıl girdiğini anlayamıyor.
Scarlett'a karşı platonik duyguları var(en azından o öyle sanıyor) ve kitap okumayı çok sevmiyor, Stefan gibi The Killers'a bayılıyor, dizilerdense filmleri tercih ediyor.
Jennifer: 18 yaşında. Kendisinin güzel olmadığını düşünen tipik bir genç kız. Kitap okumayı Scarlett kadar olmasa da sever ve en sevdiği kitap serisi Ölümcül Oyuncaklar'dır ve müzik dinlemeyi de çok sever, gruplara takıntılıdır.
How I Met Your Mother'a bayılır, film izlemeyi çok sevmez ancak aktörleri sever. En sevdiği aktör Neil Patrick Harris'tir.
Scarlett: 18 yaşında. "Akıllı insanlar inektir" lafına tepki olarak doğmuş bir kişilik. Çok okur, çok yazar ve çok izler. Hayatı müzik-dizi-kitap üçlüsü arasında geçmektedir. American Horror Story izlerken bile fangirling yapabilen bu kişilik, Game of Thrones'a ve 5SOS'a takıntılıdır.
Tam 1 fangirl olan Scarlett, Marcus ile konuşurken şekilden şekle girebilir. Marcus'tan hoşlandığı falan yok, lütfeeen.
Bethy: 18 yaşında. Hikayenin son bölümlerinde sıkça adı geçen bu karakter, minik ancak önemli bir rolde. Ed Sheeran konserine zorla bulduğu biletleri Stefan ile paylaşacak kadar tuhaf biri. Stefan'dan hoşlanıyor ancak hislerinden çok emin değil.
Sam: 19 yaşında. Bad Boy olarak görünse de aslında öyle bir tarafı yok. Hikayede ki kötü karakter kesinlikle değil, bunu söyleyelim. Jennifer'dan farklı bir üniversiteye gidiyor. Bir ara Jennifer'dan gerçekten hoşlanmıştı ancak onu gerçekten sevmediğini fark edince, Jennifer üniversitedeyken başkaları ile görüşmeye başladı ama Jennifer'a gelen bir mesajda Stefan'ın onu aldattığına dair bir resim vardı. (Çok PLL işi, pfff)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Little Bit Cliché
Teen FictionBiraz klişe, bolca arkadaşlık ve bir tutam Ed Sheeran.