Merhaba gençlik ben Selin,
Artık Ege ile birlikte çalışıcaz umarım hikayelerimizi beğenirsiniz xx
8.Bölüm
Marcus'un Ağzından
Şu anda çok değerli arkadaşım Stefan hangi cehennemde olursa olsun, onu kurtarmaya gitmeyeceğim. En son Jennifer'ın arkasından koşmuştu, şu anda nerede olduğu önemli değil benim için.
Önümdeki manzaraya odaklanmış halde nefes almaya çalışıyorum. Gerçekten, hiç böyle bir şey hissetmemiştim. Daha önce çok fazla kız arkadaşım oldu, ÇOK FAZLA, ancak bu hisler tamamiyle farklı.
"Şey, eğleniyor musun?" Scarlet'ın sesi arka plandaki yavaş şarkıya karışıyordu. Suratındaki masum ifadeye bakarak "Şey, çok değil" diye cevapladım onu. Scarlet gülümsedi ve o da aynı cevabı verdi. "Başka bir yerlere gitmek ister misin?" Yanlış anlamamasını umduğum bu soru karşısında ne cevap vereceğini bilmiyordum ama ağzından çıkan "Olur" kelimesiyle onun elinden tuttum ve salondan çıktık.
Biliyorsunuz, burada yeniyim. Bu yüzden beni Scarlet yönlendiriyordu. Bir park gibi bir yere gideceğimizi sanırken, beni keşfedilmemiş bir göle götürdü, yapay bir kumsal gibiydi. Yumuşak zemine oturduk ve konuşmaya başladık.
Tabii ben sorular soruyordum ve kaçamak cevaplar veriyordu.
"Burayı ne zaman keşfettin?"
"Geçen yıl Jake ile keşfettik."
Jake mi? Kim o ya? Neden duymadım onun adını hiç? Gebertirim bu Jake'i ben!
"Erkek kardeşim olur kendileri"
Surat ifademe baktığı anda kahkaha atmaya başladı. Ne var çok mu komikti?
"Eee, neler dinlemeyi seversin?"
"Müzik."
Ha ha çok komik.
"Tamam, öyle bakma. 5 Seconds of Summer. Sen?"
"Çok klasik bir cevap belki ama Rihanna."
"Tamam..."
Yaklaşık yarım saat daha konuştuktan sonra, onu yatakhanesine bırakmak için biraz daha yürüdük. Hava biraz serindi ve yeni kesilmiş çimen gibi kokuyordu. Konuşmadan yürüdük.
"İyi geceler"
Scarlet'ın yatakhanesine varmıştık. Ona iyi geceler demek için belki özel bir yol denerim diye düşünürken, Scarlet beni hafifçe itti ve tuhaf bir ifadeyle bana baktı.
"Hey, Marcus, anlıyorum ancak Stefan senin hakkında bir şeyler anlattı, ve iki saatlik ilişki kızlarından değilim. Benim istediğim romantik bir ilişki ve sende bulunduğundan pek emin değilim." dedikten sonra yatakhanesine doğru ilerledi.
Ve ben sadece onu izledim.
Romantik ilişki mi istiyordu? Tamam, öyle olsun. Eğer o istiyorsa, onun Romeo'su olurum.
8.Bölüm Sonu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Little Bit Cliché
Teen FictionBiraz klişe, bolca arkadaşlık ve bir tutam Ed Sheeran.