Çorap

94 10 0
                                    

9.Bölüm

Marcus'un Ağzından

İşte o gün gelmişti sonunda okul günü, yaz bitmişti. Durun bir dakika, neden bu kadar mutluyum, sonuçta okula başlıyor acı,ölüm gibi kelimelerin anlamını taşıyan okul kelimesini duyunca neden bu kadar mutlu oldum acaba. Aaa hatırladım, çünkü Scarlet'la aynı sınıfta olmayı istiyordum. Bu düşünce ile hızlı bir şekilde aşağı indim, sınıf listelerine baktım ve içimden güçlü bir çığlık attım ama bu sevinç çığlığıydı, çünkü aynı sınıftaydık. İçimden bir kere daha çığlık attım ve sonra en yakın arkadaşımı unutmadığımı göstermek için onunda listesine baktım, ve bunada bir sevinç çığlığı attım çünkü oda Jennifer'la aynı sınıftaydı ve o anda aklıma birşey geldi, odadan pijamalı çıkmışım, o yüzden hızlıca odaya doğru koştum ve gider gitmez ise Stefan'ı uyandırdım.

"Stefan uyan uyan hadi dostum iyi haberlerim var," diye bağırdım sevinç çığlıklarıyla.

"Ne ne oluyor," diye yanıt verdi.

"Dostum listeler, listeler baktım dördümüz aynı sınıftayız"

"Dördümüz? Kimlerle aynı sınıftayız?"

"Ben sen Scarlet ve Jennifer"

"Bu çok güzel ama benimle konuşmuyor bile"

"Elinde sonunda geçicek bana güven. Scarlet'la aynı odada kalıyorlar istersen yardım etmesi isteyebilirim"

"Dostum, Scarlet'ta seninle çok konuşmuyor biliyorsun"

"Acaba kimin yüzünden?"

"Tamam hadi sınıfa gidelim," dedi ve hızlıca sınıfa gittik.

Sınıflara gittik, ve içimden şansa bak diye bağırdım, çünkü Scarlet yanımda oturuyordu. Hızlı bir şekilde yanına gittik ona tam "Merhaba" diyecektim ki, ders başladı. Normalde "Merhaba" derdim ama dersle ilgili biri, ve dikkatini bozmak istemem. Ders bitti, teneffüste soracaktım ama bir anda ortadan kayboldu. Benim yüzümden mi diye düşündüm ama olamaz, kırıcı birşey yapmadım. "Herhalde kız sorunudur" diye geri çekildim ve akşamı bekledim.

Akşam olmuştu, yatakhanelere giriş yasaktı, ama iyi bir fikrim vardı: Bir taş atmak, ama taş ses çıkartır. Bir daha düşündüm ve buldum, taşı bir şeyin içine koymalıyım ama neyin, diye düşünürken buldum çorabımı çıkardım ve içine taşı koyup attım, tam da düşündüğüm gibi oldu ses çıkmadı. Pencereye doğru bakıyordum ve sonunda biri pencereyi açtı.

"Burada ne arıyorsun?" diye bağırdı camdaki kişi. aynı şeyi bende onun için düşünüyordum.

Sam, Scarlet ve Jennifer'ın odasının penceresinde dikiliyor ve bana bakıyordu.

Little Bit ClichéHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin