I wonder if I'll regret the moment ,I stop myself because I was afraid of the beginning, I wonder if I'll regret it
@phsychologylover
#telegram__________________________________________
kaki aku menuju ke taman yang berhampiran dengan rumah. mula nya niat nak naik basikal tapi tayar pancit.
Ting! Ting! Ting!
phone oppo di poket aku ambil. tertera num seseorang. aku lupa nak save num, num sape pulak ni.
010-5493 520
onlineyow
suga
mana?
???
rapmon laa
k
kau kat mana?
aku bosan nilepak jom
k
share location
pb
ouhh kk
phone oppo aku masukkan semula dalam poket.
nk tau pb tu apa?
nanti tanya rapmon,aku malas nak cakap.
#########
"sugaaaa!!!" satu suara tak berapa nak halus jerit dari belakang.
cepatnya mamat ni sampai. aAaku mengangkat tangan.
"nugu?=_=" aku menjuih bibir kepada seorang lelaki diseblah rapmon.
"kawan. kau sesorng je ke kat sini?" soalan yang agak bodoh disoal. aku melihat sekeliling. rapmon tersengih.
"ok ok" dia berjalan senada(??) dengan aku. kau pikir ni tengah menari ke apa?
"so how?" soalku pada rapmon. dia berfikir sejenak.
"ouhh, bisnes? tak berapa nak okk buat masa ni. appa aku kata dia nak bukak satu company khas untuk aku" terang rapmon tanpa pandang aku.
budak ni nampak macam bengap² tapi bapak dia lagi kaya dari bapak aku.
"=_=" aku memandangnya. dia mengaru lehernya.
"company span, sebab company sebelum ni aku ter..bankrap kan sebab barang customer banyak pecah" dia menutup muka. kawan disebelahnya ketawa tak ingat dunia.
=_=. terus berhenti ketawa bila aku tengok dia.
"member kau?" aku menunjuk kearah lelaki tadi. rapmon memaut leher lelaki tu.
"dia baru balik dari oversea, study lagi" aku mengangguk.
rapmon melihat jam tangan yang elok terlilit di pergelangan tangan kanannya.
YOU ARE READING
MY SILENT HUSBAND ×M.Y.G× +Slow Update+
Fanfiction×aku syak dia ni bisu takpun ada emas dalam mulut tu.aku tanya dia krik krik kan aku" _____________________________________________________________________ start:01032018 end:30032018 new ff nak lalu!!!!!