tho it's already 20 chap. and i'm fucking excited cause this ff gonna end soon. really soon? or tergantung sepi?
I can replace u but i can't replace the memories i had with u.
@phsychologylover
#telegram___________________________________________
4 tahun kemudian.
Jihyo's
"mama mama, tengok hyung tu. dia kacau tae" ujar tae oh anak bongsu ku. dia panjat keatas sofa yang aku duduk dan berlindung dibelakang aku.
"mama, nampak tae tak? daniel cari dia tak jumpa pun" kata daniel. dia mencari² kembaran dia di serata rumah. tae yang berada dibelakang aku gelak.
yaa, daniel dan tae kembar tapi kembar tak seiras. umur? umur diorng 3 tahun and dalam perut ni ada lagi baby, doktor kata kembar jugak tapi tak tahu jantina nya. biarla rahsia.
SKIP
"niel, tae sini makan" jerit ku dari dapur. mereka berlari berkejaran, seindah bungan ditaman.. eh nyanyi pulak.
"waaa! ayam sup" jerit tae gembira. aku mencedukkan kuah ayam sup kedalam mangkuk mereka.
"slow² panas tu" mereka menceduk nasi sedikit kemudian mencelup sedikit di sup tapi sayang.... nasinya keceplup! masuk dalam sup. so akhirnya aku laa suap diorng. haih.
"ahhh??!!" aku buat gaya helikopter dengan sudu yang berada ditangan.
tae nganga tapi mulutnya ditutup daniel. daniel nganga, aku gelak jela layan dua monyet ni. eh eh monyet pulak, anak aku tu.
30 minit~~
"mama, baju tae kotor" ujar anak bongsuku. dia menuju lerah aku yang sdang sibik membasuh pinggan kemudian dia menunjukkan bajunya yang kotor dek kerana terkena aiskrim.
"niel pun!! niel pun!" yang sorang ni tak sah kalau tak ikut apa adik dia buat, aku baru je tukar baju dia tadi.
"hmm. bukak baju tu then amik baju dalam almari, tae sahaja." ujarku. daniel menarik muncung. alololo cutenya.
mana laki aku ni, matahari dah tegak atas kepala pun tak bangun lagi.
"daniel anak mama yang mama sayang~ kejut daddy kamu yang macam mayat hidup tu" ujarku. daniel masih duduk diruang tamu ralit melihat tv. aku menuju kearahnya lalu duduk disebelah dia.
"daniel dengar tak mama ckp tadi?" aku memegang peha kecilnya. dia memandang aku macm nampak hantu. amboi, komain lagi kalau tengok tv. fokus je.
"nae? mama cakap apa?" soalnya dengan muka tak bersalah. haih budak ni.
"kejut daddy kamu" ujarku, dia laju menggeleng kemudian memeluk lengan aku.
"nanti daddy mencarut, niel takut" terangnya, haih laki aku ni. anak sendiri kau nak carut. meyh sini aku carut.
p/s:that was a fact about suga. member bts bagitau author. hohoho
aku menaiki tangga dengan berat. aku dahla ngusung 2 baby dalam perut, dia sedap membuta je.
pintu bilik aku buka. wah wah dia terbongkang macm katak mati atas katil.
"ami? bangunla, ami" aku mengoyangkan lengannya. tiada respon.
aku memegang leher dia, panas. kemudian beralih ke dahi. panas jugak.
YOU ARE READING
MY SILENT HUSBAND ×M.Y.G× +Slow Update+
Fanfiction×aku syak dia ni bisu takpun ada emas dalam mulut tu.aku tanya dia krik krik kan aku" _____________________________________________________________________ start:01032018 end:30032018 new ff nak lalu!!!!!