MY SILENT HUSBAND-11-

232 37 2
                                    

Not one second goes by
without me continuing to love you.
But thinking of all the hurts
I put you through,
I can never forgive myself.
And that is the truth.

@phsychologylover
#telegram

_____________________________________________

Dirumah soomin.

Soomin's

aku membelek diri di depan cermin. dress yang hampir menampak peha gebu gebas aku tenung.

cantik jugak aku ni. hahahaha. angkat bakul sendiri laa, abistu tkde sape nak angkatkan.

"soomin sayang. kawan u dah sampai" jerit eunha salah seorang housemate aku.

"ok babe, wait a second" aku menyembur perfume di serata badan aku. aku keluar dari bilik.

riuh suasana di bawah selepas melihat aku. aku melaga pipi dengan kawan perempuan dan berpeluk manja dengan kawan lelaki.

"u look fucking delicious babe" mula dah mamat miang ni.
aku sengih jela. kang tak dilayan merajuk.

"thanks baek, u apa kurng nya." aku menepuk bahunya. tanganku dipegangnya sehingga tangannya tiba dibahu aku.

"why not kita. u know what?" dia menyuakan aku kondom. gila ke apa mamat ni? tak selera aku ngan kau. kalau ngn kai aku on je.

"tkpela. semalam dah penat kena dengan kai." tipuku. muka baek bengang. dia berlalu pergi meninggalkan aku.

"doh. yoongi kau tk dtg ke? ke dia busy ehem² dengan bini dia? poor my befday girl" nak aja aku tampo minah ni.

"takdenya. aku tahu dia masih suka aku. kau jangn risau, kejap lgi confirm dtg" jam didinding aku pandang sekilas. lek ahh baru je start event ni takkan nak moody².

"fine. bye babe. my love ajak g atas" eunha berlalu pergi dengan teman lelaki tonjangnya. mingyu la siapa lagi. playboy paling gila dekat korea.

"jangan kuat sangat jerit. nanti orng dengar, kena tangkap basah pulak kang. hahahahaha" kataku. dia sudah merona merah. mingyu merangkul pinggangnya.

haa? apa lagi korng pikir tu? diorng bukannya ehem² tu. diorng main ps4 je. then si eunha ni kuat menjerit if dia excited, takut, gembira, geram. semua laaa. jgn otak berkaler sangat yeee. hahahaha

"soomin!!! love kau dtg!!!" jerit sunmi didepan pintu rumah aku. aku berlari anak menuju kearahnya.

omo!! my yoongi dtg. wait?!! what?!! aku tk invite pun mimah gilaa tu. asal dia dtg. ni tk boleh jadi.

aku menuju kearah mereka. tangan yoongi aku paut.

"lambatnya dtg, rindu tau tak" aku tk dilayan. dia melepaskan pegangan aku dan memimpin minah sengal tu masuk dlm rumah.

eiiii!!!! bodoh punya pompuan!!!

Jihyo's

aku tersenyum puas bila suga tak layan minah mengenyam tu.

kitorng masuk kedalam rumah, semua mata memandang kami dan berbisik sesama sendiri.

'ni ke bini yoongi? low class'

'cantikla jugak. last long laa guys'

'soomin kita lgi cantik dari dia'

dan macam lagi. aku buat tk dengar je.

MY SILENT HUSBAND ×M.Y.G× +Slow Update+Where stories live. Discover now