MY SILENT HUSBAND -08-

304 37 8
                                    

"Every time I thought I was being rejected from something good, I was actually being re-directed to something better." -Steve Maraboli

@phsychologylover
#telegram

________________________________________________

XXX's

"kau sure ke xxx?? nak buat benda ni?" soal lelaki tak berapa nak membesar kepada aku.

"kau pikir aku memain? once dia buat aku terluka, sampai mati hidup dia tak tenang." aku menjawab soalan sungwoon.

pisau ditangan aku asah. daehwi yang sedang sibuk bermain dengan kucing dtg kearah aku.

"hyung, aku rasa aku nak keluar dari grup ni. aku tak sanggup nak bunuh orang lagi" aku menarik kolar baju daehwi, terdorong dia mengadap aku.

"kau takut? kalau takut tak perlu hidup" percikan darah terkena muka aku. satu tikaman di perut sudah membuat dia menjerit kesakitan.

tiada respon setelah beberapa saat.

"settle kan dia. cari budak baru" aku berkata. tiga lelaki dalam lingkungan 20 tahun mengangkat daehwi kemudian keluar dari gudang.

"xxx, kau gila ke apa? kalau mak dia cari macam mana?!!" kini giliran jimin pula bersuara. aku memandangnya kemudian tersenyum sinis.

"bunuh mak dia, senang" bermacam jenis senapang berada di hadapan aku, aku mengambil beberapa pistol.

satu diletakkan di kaki. dua di pinggang. dan satu lagi didalam jaket.

"aku tak rasa benda ni akan menjadi. a-aku taknak bu-buat ben-

sungwoon menutup mulut jihoon.

"baik kau diam, nnti dia bunuh kau"

sungwoon berbisik di jihoon. aku tersenyum sinis kearah mereka.

"lepas habis kerja ni. korang bebas" aku berkata kemudian keluar dari gudang.

###########

Rumah Tuan Min...

Suga's

"haaa, suga kenapa kamu ada sekali? omma nak jihyo je" kata omma sebaik aku dan jihyo melangkah masuk kedalam rumah.

"ginila kan. cute diambil, swag dibuang" omma, jihyo, appa ketawa mendengar peribahasa yang dicipta aku.

"sejak bila, adik aku yang swag ni pandai merajuk" aku menoleh. roll eyes aku beri. dia mengekek ketawa.

"sejak kenal dia" aku merangkul pinggang jihyo. jihyo tersipu malu.

"ami. omma dengan appa tengok kitala" dia menunduk malu. cute jee.

"amboi gatalnya anak omma ni, alang² kamu berdua kat sini. marila makan malam sekali"

aku mengangguk, beg jihyo aku bawa masuk dalam bilik aku.

SKIP

Jihyo's

kenapa keluarga aku tak layan aku macam mana orang lain layan aku?

keji sangat ke aku sebagai anak angkat. anak tk beribu tak berbapa.

"pikir apa tu?" suga menegur aku. aku hanya mengeluh kecil.

nak saje aku buka segala aib keluarga angkat aku. tapi sudah di beri amaran. terpaksa aku tabahkan jiwa.

"tkde pape. just.. nothing laa. ami~ sini kejap"

MY SILENT HUSBAND ×M.Y.G× +Slow Update+Where stories live. Discover now