MY SILENT HUSBAND -06-

308 42 14
                                    

“I don’t care how hard being together is, nothing is worse than being apart.”

@phsychologylover
#telegram

_________________________________________

Jihyo's

dah hampir 3 bulan kitorng bersama. tapi still macam kali pertama jumpa.

words yang keluar dari mulut laki aku ni max dia 10 mini dia 5. kau rasa?

"turun makan, aku dah masak"

see? 5 je.

ouhh lupa nak bgitau, kitorng pindah rumah sebijik.

apartment tu kitorng bagi dekat jin oppa. tuk dia letak stok barang butik dia, dekat. senang.

aku meniti tangga.

"masak apa?" aku menyoal pdahal dah terang lagi bersuluh dia hidang spegatti.

"-_-" aku sengih kearah dia. spagetti aku cedok masuk ke pinggan aku.

"asal tak makan tu?" dia menyoal. aku nampak dia letak dua pinggan. satu tuk aku then satu lgi dia.

aku tak makan makanan barat. tak minat.

p/s:same with me~~~

"takpela, aku tak berapa makan makanan ni. kalau tak habis boleh simpan. tak di cepur lagi, tak baik membazir" kataku. dia melalukan benda yang sama macam aku.

"aku ingat kau makan benda ni. sorry tak tanya dulu"

see? 10 max dia. please ahh lebih satu je. aku nak buat sujud syukur.

"ehh takpe. aku ok je" aku menyuap sesudu kedalam mulut. dia lakukan benda yang sama.

ada sos terkena pipi dia, biarla dia lap sendiri.

"ermm, pipi kau tu-

dia menyua pipinya ke aku. asal manja semacam mamat ni.

aku layankan aje, sos dipipinya aku lap guna ibu jari. aku menarik semula tangan aku tapi dia tahan.

ibu jari aku yang ada sos dia cium(??). tiada lagi sisa sos tadi.

what the itik thoo. saja nak bagi aku heart attack ke apa ni.

aku teruskan makan. terdengar dia gelak tak berapa nak halus. tak guna punya anak jin.

"lepas ni saya nak pergi kedai buku then cafe. boleh?" dia berfikir sejenak. gelengan di beri. why??!!! aku bosan duduk dalam rumah ni selama 3 bulan.

even rumah ni gempak gila babi.

"waeyo? bosanla" aku cuba meraih simpati.

"kita kena cari hadiah tuk someone" aku memandangnya pelik. hadiah? siapa? aku? befday dah lepas, anniversary pun dah lepas.

"nugu?" eh rasa macam aku pulak silent girl. hahaha, sepatah je.

"my ex+-+" hui hui dia main mention ex ex ni. tkpe sabar hyo ex je, kau tu wife dia.

"ok" aku naik keatas, salin baju.

baju over saiz aku sarung menampakkan bahu kiri. rambut aku ikat tocang satu. seluar slack hitam koyak di bahagian lutut aku sarung. kasut converse putih dihiasi bunga merah aku capai dan bawa turun.

"i'm done, jom" dia memandang aku beberapa saat kemudian keluar rumah.

SKIP

Suga's

MY SILENT HUSBAND ×M.Y.G× +Slow Update+Where stories live. Discover now