MY SILENT HUSBAND -05-

346 37 36
                                    

Once we make a mistake, it's impossible to undo it

@phsychologylover
#telegram

Assalamualaikum, penghulu segala hari dannnnnnn......

Happy birthday to my silent guy a.k.a min yoongi a.k.a suga. semoga bertemu jodoh dn diketuk pintu hati untuk masuk islam. muah ^_^

ff ni mcm dibuat khas tuk suga je. hahahahahha, start awal bulan mac n abis hujung bulan mac.

happy birthday to mac line. apakah. hahahahahha.

author lama lgi, author baby nov sama dengan chanyeol n kris. wuuuuu!!!!!
________________________________________________

hari yang paling aku tak nantikan dalam hidup.

bergelar isteri.

majlis dilakukan di dewan besar busan. hampir semua orang ternama datang ke perkahwinan aku.

aku menahan debar di dada, menunggu untuk bergelar isteri.

"hyo!!! arghh weii!!! kau nak kawen!!!" hani datang kearah aku. aku memeluk mereka erat.

"aku takutla weii" aku mengipas muka. tahan dari nangis. cair mekap aku nanti.

"chill ok. kau jugak ckap dengan aku lepasni tak perlu kau hadap parents kau yang gila tu" dia menenangkan aku. tarik hembus tarik hembus. fuhhh

"macam mana kalau laki aku ni lagi gila dari parents aku? lagi mampos kau lepasni" tangan hani aku genggam.

"kau jan-

"pengantin perempuan, dah bersedia?" terus laju degupan jantung aku.

"d-d-dah" aku melepaskan tangan hani dan pergi kearah pekerja yang menguruskan segalanya.

SKIP

Suga's

aku menanti jihyo pnuh debaran didada. mana dia ni tak masuk² lagi.

"pengantin perempuan dan bapanya sila masuk"

pintu dibuka luas, terlihat muka jihyo dengan dress yang kami beli berpaut tangan dengan bapa mertua aku Tuan Park.

semakin dekat mereka dengan aku, semakin gugup aku. tangan dah berpeluh. tuksedo hitam aku perkemaskan.

kini jihyo bertukar tangan, dari Tuan park ke aku. Tuan park sempat menepuk lembut bahu aku.

"baikla, kita akan mula sekarang."

"Min yoongi, betul ke awak ingin menjadi suami song ji hyo?"

"nae°_°" jawabku gugup sambil memandang jihyo yang sudah bertakungan air mata.

"song jihyo, betul ke awak ingin menjadi isteri kepada min yoongi?"

"n-n-nae" katanya tersangkut².

p/s:sepatutnya dlam korean punya perkahwinan ada scene luah perasan suami kepada isteri tapi keadaan diorng lain.hahaha.so author skip satu scene ni.

"tunduk hormat kepada kedua ibu bapa akan dilakukan"

aku memimpin jihyo untuk berdiri didepan parentsnya.

kami menunduk(sujud) hormat kepada mereka. kemudian beralih ke parents aku pula.

omma sudah mengalirkan air matanya. aku masih menahan.

MY SILENT HUSBAND ×M.Y.G× +Slow Update+Where stories live. Discover now