MY SILENT HUSBAND -03-

448 46 10
                                    

I know you're worth it and I won't let you go

@phsychologylover
#telegram

___________________________________________

Suga's

4 jam sebelum jihyo sedar...

mmg aku yang hantar dia pergi hospital semalam tapi tak sangka dia ni bakal bini aku.

perbincangan antara keluarga aku dan keluarga minah ni,
elok² nak rancang kat rumah terus bertukar lokasi di hospital.

"ni anak kitorang min yoongi" omma memperkenalkan aku dengan keluarga minah tu. aku dengar minah tu anak angkat je.

"dah besar dah, masa aku jumpa kecik je macam anak pocong berbalut" gurau Tuan Park selaku appa angkat minah tu.

gurau pun gurau pakcik, sekali saya karate pakcik. patah riuk tulang. nak samakan aku dengan hantu pulak.

"apa abang ni, samakan anak dia dengan hantu pulak haish. maafla pakcik ni memang suka gurau kasar" Puan park meminta maaf kepada aku, aku mengangguk kecil beserta senyuman nipis.

"alaa chill laa, gura sikit je. takle gurau duk surau" gurau nya lagi.

haa mana surau? aku mmg takle gurau² ni. cepat touching hati ni.

"anak pakcik sakit ke?" aku menyoal. Puan park dan Tuan park berpandangan antara stu sma lain.

"takla. semalam adala sikit bergaduh kecil dengan dia" tipu Puan park. aku iyakan saje.

#########

"sorry°_°"

duh salah timing pulak aku masuk nak bagi air.

minah tu lepaskan pelukan dari laki mana ntah.

aku letak air milo dimeja, bekas minah ni makan aku kemas.

aku menuju ke sofa. kalau bukan sebab omma dah lama aku blaa.

"aku jongki, kawan sepermainan jihyo" kata laki tersebut. dia duduk sebelah aku.

jihyo? nama minah ni jihyo? nama agak familiar

dude, bukan dia sorang je jihyo dalam dunia ni.

"suga=_=" kataku sepatah. phone aku keluarkan, jongki desebelh aku abaikan.

dia menuju ke jihyo. satu perasan aneh muncul dalam hati aku.

cemburu.

mungkin.

sakit hati.

sikit.

nak bunuh mamat tu.

yaszz!!!

dude, ni bukan satu.

Jihyo's

pahal mamat tu usha² dari sana. tak selesa aku nak gelak macam setan dengan jongki.

"dude, aku balik dulu. malam ni ada dinner dengan 'dia'"
ujar jongki. untungla ada dinner dengan isteri tercinta

"ok. say hi to her" jongki memeluk ku sedikit kemudian berlalu pergi.

aku cuba turun dari katil. jarum yang cantekk tercucuk ditangan aku tarik. sakit.

"g mana?=_=" soal suga eh nama dia tadi? haa yela kot.

MY SILENT HUSBAND ×M.Y.G× +Slow Update+Where stories live. Discover now