MY SILENT HUSBAND-09-

256 37 5
                                    

Don't say people are weak when they're giving up. You never know how they've always been strong all this while. We're all only human.

@phsychologylover
#telegram

_______________________________________________

Suga's

"yoongi balik dulu. next week yoongi jemput hyo." ucapku seraya mencium pipi omma.

"takut sangat bini hilang, dia kat sini seminggu je bukannya forever" gurau omma. aku sengih memandang jihyo.

"jumpa next week my wife" aku mengelus lembut pipi jihyo. dia mengengam tangan aku.

"nae. hati²" ujarnya. aku melangkah kearah kereta.

keretaku membelah jalan.

XXX's

"xxx, suami dia dah balik. tinggal dia dengan parents suami dia je" ujar woozi dari walkie talkie. aku tersenyum puas.

"ok, malam ni mulakan kerja ni. klau terpaksa bunuh. bunuh je" jawabku. woozi mengiyakan. pisau ditangan dimainkan di meja.

SKIP

jihyo's

asal rasa tk sedap hati ni erk? tkde papela jihyo. perasaan kau je tu.

"jihyo~ sini kejap" panggil omma diruang tamu. cawan ditangan aku bawa ke sinki untuk dibasuh.

aku menuju ke omma yang sedang tengok sinetron.

"ada apa ma?" soalku. omma tersenyum² memandang aku, apa kehe nya makcik ni.

"omma happy sebab yoongi kami yang dulu dah kembali" ujar omma, tnganku digengam erat. air mata omma jatuh.

drama pukul berapa kah ini? asal tetiba nangis pulak ni.

"apa maksud omma? yoongi dulu? apa beza yoongi dulu dengan sekarang?" soalku. omma mengelap air matanya.

"omma~~ yoongi dah jatuh cinta and cinta yoongi berbalas" seorang kanak² riang menari nari dihadapan ommanya.

p/s:dimana yoongi aku yg swag!!! *jampi*

"siapa budak perempuan yang bertuah tu?" soal Puan min kepada anaknya. anaknya tersipu malu ingin berkata.

"soomin" yoongi menutup mukanya.

"jiran kita yang baru pindah ni?" yoongi mengangguk laju.

"esok, dia nak jumpa omma. boleh??" Puan min hanya mengangguk mengikut kehendak anaknya.

3 tahun kemudian~~~

"apa benda ni?? kau ambil barang eh?!!" soal yoongi serba hitam kepada sekumpulan perempuan tapi lebih tertuju kepada soomin.

"kecohlaa kau. blaa sana kalau tak boleh terima aku" soomin menolak yoongi sekuat yg mungkin. apa kan daya kudrat lelaki lagi kuat.

"kau ikut aku sekarang!!!" yoongi menarik tangan soomin. satu tamparan diberikan kepada yoongi.

"u are nothing to me. aku couple dengan kau sebab nak duit je tuk beli benda ni. kalau kau miskin, aku chauu laa cari orang lain. hahahaha" kata² soomin membuatkan yoongi mengamuk. yoongi menampar kuat pipi soomin.

"selama 5 tahun kita bersama. tak sangka kau perempuan paling sial aku pernah jumpa. mulai saat ni kita break. kau ngan aku dah takde pape. perempuan sial!!!" yoongi berlalu pergi. soomin sedar apa dilakukannya salah. dia mengejar yoongi tapi dihalang membernya yang lain.

MY SILENT HUSBAND ×M.Y.G× +Slow Update+Where stories live. Discover now