~7~

237 5 2
                                    

Právě sedím v jídelně s mojí rodinou. Čekáme na jídlo. Poslední oběd v tomhle hotelu a taky poslední den s Mattym. Já vlastně ani nevím, kde bydlí. Zítra ráno odjíždíme, takže asi chápete, že nejsem zrovna dvakrát šťastná.

Od stolu na druhé straně místnosti se na mě Matty ustaraně dívá. Usměju se na něj, ale je to spíše nucený úsměv.

Vezme nějaký papír a něco na něj napíše. Pak ho předá své mladší sestře, něco jí řekne a ukáže na mě. Lili přikývne a doběhne za mnou.

"Tohle ti mám předat a vyřídit, že ti to moc sluší a nemáš být smutná. Je to od bráchy." řekne roztomilým pisklavým hláskem a ukáže směrem k Mattymu.

"Děkuju!" řeknu a usměju se na ni.

Na papíře je napsáno:

Ahoj Wiki,
prosím nebuď smutná. Vím, že se nám to minule moc nevydařilo a taky vím, že si tu dneska poslední den, ale slibuju, že ti to vynahradím. Přijď dneska v půl páté sem do jídelny mám pro tebe překvapení a slibuju, že si ten večer užijeme, a že na něj nikdy nezapomeneš.                                                                                                                                                            Miluju tě Matty

Tenhle dopis mi vykouzlil úsměv na tváři.

"Co je tam napsané??" zeptá se. Je hrozně roztomilá!!

"Ty jsi mi, ale zvědavá!" zasměju se.

"Řekni Mattymu, že přijdu." řeknu Lili a ta odběhne pryč.

Sleduju, jak holčička vyřizuje můj vzkaz. Matty se na mě podívá a já s úsměvem přikývnu.

***

Právě jdu po chotbě směrem jídelna. Mám Mattyho fakt ráda a nikdy odsud nechci odjet. Já vím, že jsem říkala, že tahle dovolená bude strašná. Jako všechny co vymysleli rodiče, ale nakonec jsem hrozně ráda, že jsem tady. Nechci odjet domů!!! Jediné na co se doma těším je můj pes Max. Je to border kolie (podle mě nejhezčí plemeno). A potom se těším ještě na moji kámošku Lili (ano jmenuje se stejně, jako sestra Mattyho. Jo ta mi bude taky moc chybět.)

Otevřu dveře do jídelny. Všude je tma. Snažím se nahmatat vypínač. Najednou mě někdo chytne za ruku. Vypísknu leknutím!!

"Asi tě zabiju!! Tomuhle říkáš překvapení!!?? A jo měl si pravdu na tohle nikdy nezapomenu!"

"Promiň. Nechtěl jsem tě vyděsit.... Pojď se mnou."

Vede mě za ruku někam.... já vlastně ani nevím kam. Je tady tma a nevidím totálně nic. Projdeme nějakými dveřmi a najednou vidím nějaké světýlko. Později zjistím, že to jsou svíčky....a je jich víc. Přijdeme blíž a já vidím jídlo!! 🙈🙈😂😂😂

Je tady rozprostřená deka a na ní spousta talířků s čipsy, slaným i sladkým popcornem, je tady i kofola a citronová limonáda a dvě skleničky. Jsou tu i nějaké dortíky a nejspíš plátno na kino.

"Wow!!" vydechnu. Najednou nevím co říct.

"Líbí!?"

"Líbí!!" zopakuju po něm.

"Je to úžasný a kde to vůbec jsme??"

"Nooo říkal jsem si, že když nám to minule nevyšlo a tohle je tvoje poslední noc tady, že by to chtělo něco speciálního. A tak jsem řekl strejdovi, jestli bych nemohl na tuhle noc dostat jeden pokoj. Přišlo mu to divný, ale souhlasil..... takže.. tohle je jen naše a nikdo nás tu nebude rušit."

Přikryju si dlaní pusu, ale nedokážu udržet slzy.

"Ale né! Udělal jsem něco špatně?! Já věděl, že to je blbej nápad! Promiň jsem fakt debil!"

"Ne to ne! Je to úžasný já...." nedořeknu to a obejmu ho.

Vezme moji hlavu do svých dlaní.

"Miluju tě Wiki!" teď už to fakt nejde a cítím, jak se mi po tváři kutálejí slzy.

"Taky tě miluju!" zašeptám. Políbíme se.

Nic takhle krásnýho pro mě ještě nikdy nikdo neudělal a já musím zítra odjet od člověka, kterého miluju. Tohle není fér. Tohle je život...

"Co si chceš pustit?" zeptá se mě, když se ode mě odtrhne.

"A může to být cokoli??"

"Jo!"

"Tak fajn. Bojíš se hororů?"

"Ne!! To ne!!!"

"Takže Annabelle!!" začnu se smát, protože vypadá fakt k smíchu, když se bojí. 😂😂

Velmi neochotně zapne můj oblíbený horor a sedne si vedle mě.

***

Když přijde další pro někoho možná děsivá pasáž, cítím, jak mu rychleji bije srdce. Mám hlavu položenou na jeho rameni a jím popcorn zatímco on se nevím čeho bojí. Vezmu ho za ruku a sleduju, jak umírá další člověk. Pevně mi tiskne ruku a zase sebou cukne. Vybuchnu smíchy. Fakt nevím, čeho se furt leká.

"Čemu se do prdele směješ??!!"

"Já nevím..... tobě!?" řeknu mezi záchvaty smíchu.

"Vždyť tam umírají lidi!!"

"Jo já vím. Je to pohádka pro malý děti! Ja být učitelkou pouštím to dětem ve školce!" směju se dál. (To je můj člověk!) 😂😂😂

"Jsi fakt psychopatka! A začínám se tě bát!" řekne mi a vyprskne smíchy taky. (že by mi to něco připomínalo!!?? unicornlove74   😂😂💙💜❤)

"Jo to bys měl!"

...............

Wow dvě části za jeden den!! Takhle to dopadne, když se nudím. Doufám, že se tahle divná část líbila!!  A mám tu pro vás otázku... vlastně dvě. Bojíte se hororů?? A viděli jste Annabelle??                                                                                                                                        Lucy🙈💖


Nesnáším tě, protože tě miluju ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat