~2~

387 10 1
                                    

"Tahle postel je moje!!" vykřiknu a spadnu na postel s fialovým povlečením. Tenhle aparmán je fakt hezkej. Jsou tu dva pokoje jeden pro mámu s tátou a druhej pro mě a Toma.

"Jděte si kam chcete, ale já jdu spát." oznámím ostatním a ani se nehnu z postele.

"Wiki půjdeme k bazénu nechceš s námi??" zeptá se máma.

"Ne!" oznámím krátce. Ok musím uznat, že ten bazén je fakt velkej, hezkej a venku je vedro, ale "Bazény jsou trapný." řeknu a doufám že už vypadnou.

"Vždycky si měla bazény ráda." řekne táta.

"Časy se mění. A nehodlám tam umírat hrůzou nad těma tlustýma starýma a chlupatýma dědkama! Navíc jsem vám už oznámila, že jdu spát."

"Ok. Dělej si co chceš!" oznámí máma, která je už sbalená a odchází.

"Mami já taky nechci....."

"Ty jdeš s námi Tome!" řekne máma dřív než to Tom dořekne.

Máma s tátou už jsou na chotbě a Tom na mě vrhne vražedný pohled. Jen pokrčím rameny. Pak konečně zabouchne dveře a jsem tu sama.

Vylezu z postele a jdu na balkon. Radši si hned chytím rukou pusu jinak bych asi začla pištět. Jsem taková kráva, že jsem nešla ven. Hádejte kdo tam ležel bez trička jen v kraťasech. Ten hezkej kluk ze včera. Radši se otočím jinak asi začnu slintat. Neměla bych jít ještě ven?? Zamyslím se, ale jsem hrozně líná takže jdu spát.

                          *****

O několik hodin později vstanu a jdu se podívat ven.... rodiče s Tomem tam ještě jsou, ale ten hezkej kluk už ne... Třeba se mi to jen zdálo.

Najednou slyším někoho klepat na dveře. Jdu otevřít a mám pořád rozcuchané vlasy. Bude to asi máma a ostatní.

"Ahoj!" řekne ten hezkej kluk, kterej jen náhodou stojí pár centimetrů ode mě a pořád bez trička.

"Ahoj!" odpovím.

"Jen ti mám vyřídit, že za deset minut je dole večeře."

"Ok. Díky. Budu tam."

Chvíli tam jen stojíme. "Už musím jít. Ještě se musím oblíct." řekne a odejde.

Zavřu dveře a sjedu na zem. Nevím proč se usmívám, ale těším se na večeři.......


Doufám, že se vám tahle část líbila. Nebyla nic moc zajímavá, ale ta další bude snad lepší.                     Lucy 😘💖💖


Nesnáším tě, protože tě miluju ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat