~19~

158 5 1
                                    

Matty

Přesně si nepamatuju co se stalo, ale když mě ten debil vyhodil od Wiki, nemohl jsem jít domů. Nakonec jsem nejspíš skončil někde v parku na lavičce, kde se nacházím i teď.

"Hej vstávej!" strčí do mě nějaká bruneta.

"Nech mě bejt!"

"Asi si toho vypil hodně. Odvedu tě domů."

Pomůže mi vstát a já se o ni opřu. Celej svět se nějak divně točí...

"Ty jsi ten novej, že jo?" zeptá se bruneta, která je mi nějak povědomá.

"Jo. Jsem Matty."

"Já jsem Emili."

"Hele kde vlastně bydlíš?" teď už toho po mně chce fakt moc stěží jsem si vzpomněl na svoje jméno.

"Noo."

"Aha. Takže půjdeš ke mě v tomhle stavu tě tady nenechám." ta holka je nějaká divná.

Dojdeme k zelenýmu paneláku. Na tlačítkách ve výtahu rozpoznám, že stiskla osmičku. Trochu vysoko ne. Výtah zastaví a bruneta jakže se jmenovala? Začne hledat klíče v kabelce. Najednou se mi začne vybavovat, že asi takhle to bylo i když jsem podvedl Wiki. Nevím jakej jsem měl důvod k tomu se totálně opít. Teď aspoň nějakej mám.

Dojdeme k ní do pokoje.

"Ježíš tak si aspoň sundej tu bundu ne!?" přijde blíž ke mně a pomůže mi rozepnout zip. Chytnu jí za ruku a naše pohledy se setkají.

Sehnu se k ní a políbím ji. Najednou si přijdu jak nějakej děvkař. No možná proto, že děvkař jsem. Polibek mi vrací.

Sundám jí tričko a ona mě taky......

Dál asi psát nemusím. Myslím si, že všichni víte, jak to pokračuje. Nejen děvkař, ale i alkoholik...

Wiki

Ráno mě vzbudí cinknutí zprávy na messengeru. Zapnu mobil a podívám se na ni. Je od Lili.

Lili: Ahoj. Mám nové zprávy a myslím, že to bude docela zajímat.

: Co se děje??

Lili: Když přijdeš do školy, tak ti to řeknu.

: Ale dneska neměla v plánu jít...

Lili: No tak budeš muset.

: OK. Za pár minut ve škole.

"Jacobe vstávej musíme do školy!" Slyším, jak si pro sebe něco zamumlá.

"Dělej!!"

Už jsem oblečená, ale ten idiot spí dál.

"No tak vstávej. Jinak večer s ničím nepočítej!"

"Tohle je vydírání!" zakňučí, ale vstane.

"Jo já vím."

Když přijdeme do školy je ještě přestávka, což je fakt divný.

"Musím jít." řekne Jacob a přitáhne si mě k sobě. Prohrábnu mu rukou jeho blonďaté vlasy a políbím ho.

"Uvidíme se v matice." řeknu a Jacob odejde do učebny na konci chotby.

Upřímně doufám, že Matty nepřijde nevím, jestli je normální, že se ho bojím, ale zároveň ho chci vidět. Nevyznám se ani sama v sobě natož v něm.

Dojdu do třídy a přisednu si k Lili. Moc lidí tu ještě není.

"Tak co se děje?" zeptám se a odhodím tašku na zem.

"Jde o... o Mattyho."

"A.. co je s ním?"

"Včera jsme byli se Samem venku a tak nějak jsme se bavili i o vás. Řekl mi, že tě Matty podvedl." (jenom pro vysvětlení Sam je kluk Lili.)

"Cože?!

"Prý jen jednou, ale s kým to nevím."

"A já jsem děvka!" cítím, jak se ve mě hromadí vztek. Najednou ten kretén vejde do třídy.

"Já jsem děvka??!!!" začnu po něm řvát. Dneska je to on, kdo se bojí.

"A co ty s nějakou tou tvojí kurvou!!??" hodím po něm klíčema.

"Wiki prosím uklidni se!"

"Já jsem klidná!"

"Chci ti to vysvětlit!"

"Radši drž hubu jo!!" teď už mi začnou téct slzy a sednu si na lavici, která je za mnou.

"Wiki.." Matty si sedne za mnou a chce mě obejmout.

"Nech mě být!" rychle vstanu a jdu pryč.

"Wiki prosím!" jde za mnou.

"Nech mě být!" najdnou do někoho vrazím.

"P-promiň já.." Jacob mě obejme.

"Ani se jí nedotkneš!"

"Ale já jsem jenom.."

"Už si jí ublížil dost! Jdi pryč!"

"Jen tak to nenechám." řekne Matty a odejde.

opravdu nevím, co to vymýšlím. Ale jinak jak říkala  unicornlove74 tak podle téhle knížky se toho hodně dozvíte o mém psychickém zdraví... 😂😂

                                                                                                            Lucy😂❤

Nesnáším tě, protože tě miluju ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat