Matty
Ležím ve své pohodlně vyhřáté posteli a najednou mi dojde, že mi něco chybí, no možná spíš někdo. Otočím se na druhý bok. Jasně chybí mi Wiki vedle mě.
Přejdu ke skříni a obléknu si svou černou mikinu s kapucí. Seběhnu ze schodů dolů. Obuju si svoje černé Vansky a vydávám se ven. Nevadí mi, že je devět večer. Jelikož je září tak jde ještě vidět. Jdu už známou cestou směr dům, kde bydlí Wiki.
Jak už mám ve zvyku přes balkon vylezu nahoru a otevřu dvířka do Wikiina pokoje. Jasně taky nechápu co je za nápad nechávat je odemčená. Může sem pak kdokoli. Wiki sedí na posteli zády ke mě a čte si knížku. Přejdu k ní. Obmotám jí ruce kolem pasu a políbím ji na krk.
"Ahoj!" zašeptám.
"Ahoj!"
"Proč si nebyl ve škole??" Aha.
"Zaspal jsem a pak už se mi nechtělo." to ale není tak úplně celá pravda.
"Prosím tě co je za nápad nechávat si dveře na balkon otevřené!! Vždyť tě může někdo vykrást nebo třeba znásilnit!!"
"Třeba ty viď!?" otočí se ke mě a ušklíbne se.
"Normální lidi a i ten vrah by šel totiž dveřmi. To jenom ty jak debil mi lezeš přes balkon." nevinně zamrká.
"Co tady vlastně děláš!?" zeptá se tím tónem, kdy je ráda, že tu jsem.
"Přišel jsem za tebou. Chtěl jsem tě vidět."
"Jasně. Jenom vidět!?" stoupne si, přejde ke zdi a opře se o ni. Předpokládám, že před chvílí vyšla se zprchy. Má na sobě světle růžový župan a její dlouhé černé vlasy jsou ještě mokré.
"Noo možná...." stoupnu si a přejdu k ní. Zatáhnu jí za pásek u županu, ale vytrhne mi ho z ruky.
"Tak proto jsi přišel!" řekne naoko naštvaně, ale stejně mi věnuje jeden sladký polibek.
"Možná ano možná ne." vyhodím si ji do náruče a přenesu ji na postel. Začnu ji líbat a rozvážu jí pásek u županu.
***
Wiki
Jdu se sluchátky v uších k domu Emili. Dneska musíme udělat ten referát do angliny. Zazvoním a chvíli čekám. Tak fajn. Zazvoním znovu. Tak je tu sakra někdo!!?? Konečně slyším kroky. Emili mi otevře.
"Ahoj!"
"Čau!" skopnu si boty a vyjdu schody nahoru.
"Čau Lili!" řeknu a padnu na postel.
"No nazdar kde jsi takovou dobu!?"
" Stejně z angliny propadám takže fakt nevím k čemu vám tady budu."
"Jen hádám. V noci si byla s Mattym!?"
"Jo byla no a?! A nech mě být!"
"Ty jsi zase příjemná!"
"Jo, ale mám k tomu důvod!"
"To by mě zajímalo jakej!?" zeptá se Emili.
Vzdychnu.
"Má to spoždění!" řeknu a zabořím hlavu do polštáře.
"Cože jak dlouho!!?"
"Už asi týden." Lili s Emili se na sebe významně podívají.
"Hele nemohla bys třeba být..."
"Ne!! Pane bože je mi šestnáct!!"
Vlastně, když se nad tím zamyslím tak by to mohla být pravda, ale ne!! To ne!!
"Jsi si tím jistá?!"
"Ne.." hlesnu.
"Do prdele!!!!" hodím naštvaně polštářem na druhou stranu místnosti. Mám pocit, že se za chvíli zase rozbrečím. Všechno bylo tak super a teď se to všechno musí posrat!!
Holky si sednou vedle mě a každá mě z jedné strany obejme.
"Ještě to není jednoznačný." marně mě utišuje Emili.
"Zítra ráno za tebou přijdu a ten test ti koupím." řekne Lili.
"Díky holky!" řeknu.
"Neboj se. Dobře to dopadne."
"Snad." řeknu...........
Co myslíte je Wiki v tom nebo ne????
Lucy ❤😂
ČTEŠ
Nesnáším tě, protože tě miluju ✔
Fanfiction"Je to pravda??" "Co se děje??" "Spala jsi s ním?" "Ne!!" "Nevěřím ti...." "Matty prosím...." 💔😭 #8_truelove - 22.7. 2018 #2_live - 16.11. 2018