~8~

214 5 0
                                    

Když zkončí film, stejně se musím pořád smát.

"Musím říct, že jsem nevěděla, že jsi takový srab!" zašklebím se na něj.

"To ty jsi psychopatka!"

"Jo to asi jo."

"Ale moje!" věnuje mi jeden sladký polibek.

"A.. co budeme dělat teď?"

"Teď....."

"Teď si pustíme ještě nějakej film!"

"Ale já si nechci pouštět film.." zabručí.

"A co byste teda chtěl pane?!"

"Já..... chci tebe!" povalí mě pod sebe a začne mě líbat. Po chvíli se mi svými rty přesune na krk. Odtáhne se ode mě a sundá mi tričko. Taky mu ho sundám. Potom mě zase začne líbat na krku.

"Matty já......"

"Neboj se dám si pozor.." přerušil mě. Ale o tohle mi nejde jde mi o to, že jsem to ještě nikdy nedělala a asi jsem divná, ale mám strach.

"Matty prosím poslouchej mě! Chtěla jsem ti říct, že..... ještě nikdy jsem to nedělala... mám strach."

"Neboj se... bude se ti to líbit...věř mi." řekne sladce. Usměju se na něj. Co mi taky zbývá že?!
Znovu naše rty spojí v jedny.

"Uvolni se." zašeptá mi do ucha a jemně mi zkousne ušní lalůček. Potom začne rty obkreslovat lem mojí podprsenky......

***

Otevřu oči a snažím se si zvyknout na světlo.

"Dobré ráno princezno!"

"Dobré ráno!" až teď mi dojde co se vlastně včera stalo. Věnuje mi jeden sladký polibek. Rukou mu začnu obkreslovat jeho dokonalé břišáky.

"Děkuju!" řeknu.

"Za co!?"

"Za všechno. Tohle byl ten nejlepší týden v mém životě."

"V mém taky!"

"Do prčic kolik je hodin!!??" vyděsím se.

"Půl jedenácté!"

"Do háje!!" chci vyskočit z postele, ale pak si uvědomím, že jsem nahá. Zabalím se do deky a sbírám po pokoji svoje oblečení.

"Nechceš tu ještě zůstat!"

"Chtěla bych, ale za chvíli odjíždíme."

"Ale notak!" zakňučí.

Když jsme oblečení, ještě si mě k sobě za pas přitáhne. Obmotám mu ruce kolem krku a políbím ho.

"Budeš mi hrozně chybět!" už zase cítím, jak se mi po tváři kutálejí slzy.

"Wiki prosím nebreč! Víš, že tohle není konec."

"Jak to myslíš?!" řeknu mezi vzlyky.

"Přijedu za tebou!"

"Ale vždyť ani nevíš, kde bydlím."

"Ať už je to kdekoli.... najdu si tě!"

Vyjde se mnou na chotbu a pomůže mi s kufrem. Venku už na mě v autě čekají ostatní.

"Miluju tě Wiki!!" řekne a políbí mě. Jediné co chci je, aby tahle chvíle nikdy nezkončila.

"Zatím Matty!"

"Zatím! Moje princezno!" pustím mu ruku a nastoupím do auta. Nesnáším loučení. Dívám se, jak mi mává a mávám mu taky, ale potom mi úplně zmizí z dohledu. Zase mi vhrknou slzy do očí, ale uvědomím si že jsem ještě v autě a tak se je snažím zadržet.

***

Přijdu domů a z kufrem se dokymácím do pokoje, kde na mě na posteli čeká Max. Zamknu za sebou dveře a padnu na postel. Rozbrečím se. Max mi začne olizovat obličej a v tom si vzpomenu na všechno, co jsme za ten týden s Mattym prožili.

"Proč to musí být tak téžký!!" povzdechnu si mezi vzlyky a pohladím kolie.

Najednou cítím jak mi v kapse vybruje mobil.

Matty: Ahoj princezno!! 😘❤

Já: Ahoj ❤❤❤

Matty: Hrozně mi chybíš 😢

Já: Ty mě taky ...už teď 😢😢

Najednou si vzpomenu na to co mi řekl: "Ať už je to kdekoli.....najdu si tě."

Já: Hele co jsi myslel tím "Najdu si tě!"

Matty: Že si tě najdu.

Já: Nechápu...

Matty: Je to překvapení....

Vážně si hrozně přeju ho mít u sebe. Vzpomenu si na včerejší večer a zase se rozbrečím...... Co to se mnou sakra je!!!???

A tohle je konec tohohle příběhu. Vážně už mi došly všechny nápady. Tak doufám, že se vám alespoň trochu líbil......Jasně, že si dělám srandu. Další část mám rozepsanou. Doufám, že se tahle líbila.                                                                           Lucy ❤😂


Nesnáším tě, protože tě miluju ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat