~1~

541 9 0
                                    

Právě sedím v autě a poslouchám písničky. Můj mladší bráška sedí vedle mě a nejspíš dělá to samé. Z donucení jsem si ráno musela zabalit věci a nasednout do auta a ani nevím kam jedeme. Upřímně vážně nesnáším tyhle rodinné dovolené, ale protože mi bohužel ještě není osmnáct, rodiče mě nechtěli nechat samotnou doma. Máma právě hledá něco v mapě. Raději ignoruju všechno kolem sebe a poslouchám moje oblíbené písničky.

Za nějakou dobu zastavíme.

"To už jsme tady?" zeptám se a vylezu z auta musím se trochu protáhnout. Hrozně mě z toho sezení bolí záda.

"Ne tak úplně." sdělí mi máma a taky vyjde z auta.

"Jak to jako myslíš!!??" zeptám se jí naštvaně.

"Podle mapy tu měla být jen jedna cesta a jsou tu dvě." řekne.  Obrátím oči v sloup a doufám, že se mi to všechno jenom zdá.

Všichni si sedneme zpět do auta a vydáme se náhodnou cestou. Myslím si že všichni doufáme, ať je to ta správná....... Za asi půl hodiny cesty se ocitneme zpět na dálnici. 

"Tohle snad není možný!!! Tohle je ta nejhorší dovolená, kterou jste vymysleli!! Já vám říkala, že to není dobrý nápad!!!! Ale mě nikdy nikdo neposlouchá!!!!" začnu řvát, protože už mě to fakt nebaví.

"Uklidni se Wiki!" okřikne mě táta. 

"Já jsem úplně klidná!!!"

"Prostě dojdeme tam kde jsme byli a pojedeme druhou cestou." zakončí diskuzi máma.

Vezmu si mobil a sluchátka a opět poslouchám písničky, které mě aspoň trochu uklidní.

...........

"Tak rodino, konečně jsme tady!!" řekne táta šťastně, když vystoupí z auta. Všichni ostatní vystoupíme za ním.

"No konečně!!" řekneme s Tomem současně. Očividně to tu nebaví ani jeho natož pak mě.

Stojíme u nějakého hotelu a právě za námi přijíždí bílé auto. Vystoupí z něj muž a žena a někam odcházejí. O chvíli později vystoupí z auta kluk v černém tílku. Je starý asi stejně jako já.

Usměje se na mě a já na něj. Je docela hezkej a vypadá to, že jsme ve stejném hotelu. Možná, že tahle rodinná dovolená nebude zase tak špatná.......


Tohle je první část mého nového příběhu tak doufám, že se líbila......

Btw: Omluvte prosím pravopisné chyby.               Vaše Lucy 😘💖


Nesnáším tě, protože tě miluju ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat