~3~

337 8 0
                                    

Můžete mi prosím vysvětlit, jak je možné, že zrovna já a právě na týhle pitomý dovolený v ještě pitomějším hotelu můžu potkat tak hezkýho kluka s dokonale vypracovanými břišáky!!??

Já to teda pořád nechápu. No skvělý za asi dvě minuty mám být dole a já nemám nic na sebe. Jasně, vím, že je to jen večeře, ale chci vypadat dobře. Prohrabávám kufr s ještě nevybaleným oblečením.

"Wiki dělej!!" křikne na mě máma.

"My už jdeme dolů!"

"Jasně přijdu tam!"

"Oukej vezmu si tohle." řeknu si sama pro sebe.

Mám na sobě svoje oblíbené světlemodré riflové kraťásky a bílý top. Vezmu si do ruky mobil a sejdu po schodech dolů. Vejdu do už otevřených dveří a zastavím se. Hledám rodiče. Dříve než je, zahlédnu toho kluka. Vypadá to, že si mě všimnul. Usměje se a já na něj. Potom si přisednu ke stolu, kde sedí jen máma.

"Ty toho kluka znáš??" ptá se mě.

"Ne... Proč?"

"Že ste se na sebe tak usmívali."

"Ne neznám ho jasný!! A neptej se pořád budeš brzo stará!" řeknu a obě se zasmějeme.

"To už jsem.." zasmějeme se ještě jednou.

"A.. Kde jsou táta s Tomem??"

"Šli nám pro pití..."

*****

K večeři jsme dostali palačinky. Dala jsem si jen jednu protože nechci být tlustá a navíc ani nemám hlad. Pořád se dívám na něj. Má na sobě modrý tričko.

"Wiki ještě si nesnědla ani kousek!" řekne máma.

"Nemám hlad!"

"Vždyť Tom už snědl tři!" namítne táta.

"Ale já nejsem Tom!!"

"To je pravda. Jsi starší měla by si toho sníst víc." táta mě už vážně štve s těmi kecy o tom, že jsem starší a měla bych toho sníst víc.

"Já nemůžu za to, že ten idiot dělá pitomej parkour a vždycky nám vyžere celou ledničku!!"

"Hele parkour je skvělej!!" řekne Tom.

"Drž hubu jo!!"

"Tak to aspoň ochutnej!" Ok. Poslechnu mámu.

Překvapivě je to fakt dobrý. No skvělý první sousto a už nemůžu přestat. No super! Ale palačinkám s borůvkami, jahodami a zmrzlinou se prostě nedá odolat.

*****

Momentálně jsme všichni u sebe v hotelu.

"Mami, tati, půjdu ven. Trochu se projít a porozhlídnout se tu."

"Dobře běž, ale nebuď tam moc dlouho!"

"Neboj!" křiknu a zavřu za sebou dveře.

Vyjdu ven a zapnu si písničky do sluchátek. Miluju písničku "Remind me"!!!  (Musíte si ji pustit!! Je nejlepší!! 😍😍😍) Vždycky si ji zpívám, ale musím se ovládnout. Už takhle vypadám jak magor.

Vydám se náhodnou cestou a jdu ani nevím kam. Najednou se ocitnu na cyklostezce. Sem musím jít někdy jezdit. Pomyslím si a jdu ještě kousek dál. Najednou před sebou uvidím rampy!! Já věděla, že si ho sem mám vzít! A taky vzala. V hotelu mám skate a zítra se sem stavím!!!

Chtěla bych jít ještě dál, ale najednou do mě vrazí nějakej kretén na skateboardu.....


Tohle je konec této části! Další vyjde snad zítra nebo pozítří. Doufám, že se vám líbila. Díky za vote a komentáře....                                                          Lucy 😄😘❤


Nesnáším tě, protože tě miluju ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat