Je asi jasné, že jsem nemohla spát. Usnula jsem asi tak ve tři ráno a teď je půl šesté a já nervózně pochoduju po pokoji sem a tam. Kde ta Lili je!!!?? Ok no je půl šesté takže je jasný, že ještě spí. Zkusím si ještě lehnout. Ležím v posteli a přemýšlím, jak se to sakra mohlo stát!!!?? Jako bych to nevěděla že!! Jsem taková kráva.
Nudím se takže jsem na instagramu a facebooku a likuju všechny možný fotky s malýma dětma a tak. Co to sakra dělám!!!?? Nakonec si pustím svoje oblíbený písničky od Bena Cristovao, Maca s Tinusem nebo Justina Biebera a doufám, že se aspoň trochu uklidním. Nepomáhá to jak jinak. Zase se rozbrečím. Nemůžu mít dítě je mi teprve šestnáct!!!! Nakonec usnu a probudí mě až zvonek.
"Já vážně usnula!! Kolik je hodin!?" řeknu si pro sebe a kouknu na mobil.
To bude Lili konečně!! Jen v pižamu jdu dolů otevřít.
"Ahoj!"
"Ahoj... hele promiň, ale vypadáš fakt hrozně!" řekne.
"Tak ti děkuju!"
"Ale na druhou stranu se ti nedivím!"
Dojdeme ke mě do pokoje.
"Řekla jsem rodičům, že jdu do školy. Takže pohoda. Hned jsem skočila do lékárny a jsem tady."
"Jo tady to máš!"
"Díky!"
Fajn jdu do koupelny. Je super, že nikdo není doma. Rodiče jsou v práci a Tom ve škole. Alespoň něco co mě uklidňuje.....
Vyjdu z koupelny.
"Tak co!!?"
"Ještě nic" povzdechnu si.
"Ehm noo co budeš dělat, kdyby to bylo pozitivní!?" zeptá se opatrně.
"Vlastně nebudu muset dělat nic až se to dozví otec zabije mě!! Teda prvně jeho a pak mě!"
"Bude to v pohodě" přijde blíž a obejme mě.
Kouknu na proužek.
"To si ze mě dělaj prdel ne!! Co kurva znamená čárka a půl!!!!!??"
"Cože!??" zeptá se Lili zmateně. Ukážu jí test.
"Takže nejsem těhotná!? A nebo jsem, ale jen napůl nebo co!!!??"
"Asi to je špatnej test." řekne.
"Hele neměla by si o tom říct Mattymu!?"
"Asi jo!" řeknu a sednu si na postel. Zase cítím, jak se mi po tváři kutálejí slané kapičky.
"Měl by to vědět." dodám.
"Na." Lili mi podává mobil.
"Hned teď?"
"Jo. Věř mi bude to lepší."
"Tak dobře!" vytáčím Mattyho číslo.
Matty
Právě je přestávka a slyším, jak mi v kapse zvoní mobil.
Je to Wiki."Ahoj"
"Ahoj. Prosím mohl by si ke mě přijít!?" z jejího hlasu slyším, že něco není v pořádku.
"Je všechno v pohodě!??"
"Jo! Vlastně ne... ne tak úplně. Prosím přijď hned jak to půjde všechno ti vysvětlím."
"Jasně hned jsem u tebe!"
"Dobře. Tak zatím."
"Ahoj!"
Rychle si naházím věci do batohu a jdu k Wiki. Je mi úplně jedno, že je ještě škola. Stejně nic neděláme. Domovní dveře jsou otevřené tak jdu rovnou do Wikiina pokoje.
"Ahoj!" řeknu a najednou uvidím Lili jak sedí s Wiki na posteli.
"Co se děje!?" zeptám se.
"Tak já vás tu nechám o samotě!" řekne Lili a odejde.
"Lásko co se děje??" zeptám se a podívám se ustaraně na Wiki.
"Spozdila jsem se." řekne.
"Cože??"
"Má to zpoždění!!" řekne a zvedne ke mě oči.
Do prdele!! Tohle snad ne!! Zarazím se. Vlastně to možné je. Vždycky jsme se chránili, ale to poprvé. Jen na to poprvé ne. Jsem fakt vůl!!
"Rozumíš mi!?"
"A dělala sis test??"
"Jo." hlesne. "Není to jistý!"
"Jakto??"
"Vyšla mi čárka a půl. Ten test byl asi špatnej."
"Zajdu ti koupit novej!"
"Díky."
Chvíli oba mlčíme.
"Asi to mám v genech." trochu se pousměju.
"Cože?!"
"Jsem po otci. Rodiče mě měli v sedmnácti. A já jsem ho ještě o rok předběhl."
"Aha. To jsem nevěděla."
Přitáhnu si ji k sobě a dám jí pusu do vlasů.
"Bude to dobrý.. uvidíš."
Podívá se na mě. Má oteklé oči od toho jak brečela. Políbím ji.
"Počkám tu s tebou i přes noc a ráno ti koupím novej test."
"Děkuju."
"Neděkuj. Nemáš za co."
Tak to vypadá, že se nám to trochu protáhne. 💖💖
Lucy 😘💙💜
ČTEŠ
Nesnáším tě, protože tě miluju ✔
Fanfiction"Je to pravda??" "Co se děje??" "Spala jsi s ním?" "Ne!!" "Nevěřím ti...." "Matty prosím...." 💔😭 #8_truelove - 22.7. 2018 #2_live - 16.11. 2018