O dva týdny později......
Právě sedím v poslední lavici ve škole a čekám až přijde učitelka. Najednou se ke mě z lavice přede mnou otočí Lili.
"Já vím, že ti chybí, ale už je to dva týdny a ty vypadáš, jako chodící mrtvola." řekne.
"Já vím, ale chci ho vidět!"
"Ty jsi ztracený případ!" povzdechne si a otočí se zpět.
Lehnu si na lavici.
"Evans!! Nespi tam vzadu!" okřikne mě učitelka. Ani jsem nezaznamenala její příchod. Stoupnu si.
"Kdy přišla!?" ptám se Lili šeptem.
Tak moment. Nejde sama a ten kluk, co stojí vedle ní.... Pane bože!!!! Ruku si přitisknu na pusu a cítím, že asi budu brečet.
"Tohle je váš nový spolužák. Tak se jim představ." pobídne ho.
"Jsem Matty Green. Včera jsme se přistěhovali a doufám, že tu ty tři roky společně zvládneme." nespouštíme ze sebe oči.
"No to já taky doufám!" dodá učitelka.
"Sedni si dozadu za Wiki!" přikývne a rozejde se mým směrem.
"Říkal jsem, že si tě najdu!" řekne.
"Ale jak si to...."
"Wiki! Matty! Je sice hezké, že jste se tak rychle spřátelili, ale buďte prosím z ticha!!" okřikne nás učitelka.... (jo jasně "spřátelili!!" 😂😂😂)
***
Po vyučování si jdu do skříňky pro věci. Matty mě chytne za ruku a přitiskne mě na skříňku.
"Tak dlouho jsme se neviděli a ty jsi mi ještě nedala ani pusu!" řekne smutně.
"Tak promiň. Hned to napravím." řeknu a políbím ho.
"Jen tak malou!" vyčte mi a rukou mě přišpendlí ke skřínce, abych nemohla uhnout. Znovu tedy přitiskne rty na ty moje.
"Máš večer čas!?" zeptá se mě.
"Asi jo. Pročpak?? Chceš se snad kouknout na Annabelle 2??!!" začnu se smát.
"Ani mi to nepřipomínej!! Ten film byl hroznej.... ale to co následovalo po něm bylo mnohem lepší!!"
"Tak na to zapomeň! Jsme ve škole!"
"A to něčemu vadí!?"
"Jo! Mě to vadí!"
"Tak fajn. U tebe nebo u mě?"
"Rodiče jsou doma."
"Takže u mě!"
"Jenom abys věděl. Já nejsem žádná tvoje kurva!"
"Neříkej, že se ti to minule nelíbilo!"
"To neříkám.... to ale neznamená, že to budeme opakovat."
"Jak chceš!" hodí si mě přes rameno. V tuhle dobu už tady nikdo není, takže nás nikdo nevidí.
Vypísknu! "Greene okamžitě mě polož na zem!!" začnu ho mlátit do ramene.
"I od mý ségry to bolí víc!" ušklíbne se!
"Ty seš fakt kretén!"
"Já vím" položí mě na zem až na dívčích záchodcích.
"A co jako chceš......" zase mě nenechá doříct větu a políbí mě. Začne mi vyhrnovat tričko.
"Tak na to zapomeň!"
"Ale notak!" zakňučí a já vyjdu pryč.
Doběhne za mnou.
Vyjdeme ven ze školy.
"Nemusíš za mnou běhat jako pejsek!"
"Ale musím!"
"Proč?!"
"Protože chci!"
Přitáhne si mě za boky blíž k sobě. Obmotám mu ruce kolem krku a políbím ho.
"Takže u mě?" zeptá se.
"To si ještě rozmyslím." zašklebím se na něj.
"Notak Wiki!"
"Copak je!!?"
"Prosím!"
"Prosit můžeš." jasně že za ním přijdu, ale ráda si s ním trošku pohraju.
"Si zlá!"
"Na to jsi přišel až teď?"
Políbí mě a chytne mě za zadek. Polibek mu vracím.
"Takže....?!"
Usměju se na něj. "Jasně, že přijdu!"
Ahoj všichni!! Vítám vás s novou částí! Je trochu kratší než normálně, ale doufám, že se líbila. Do komentu mi napište co zlepšit a jestli vás to alespoň trochu baví.
Btw: Omluvte prosím chyby.
Lucy ❤😘
ČTEŠ
Nesnáším tě, protože tě miluju ✔
Fanfiction"Je to pravda??" "Co se děje??" "Spala jsi s ním?" "Ne!!" "Nevěřím ti...." "Matty prosím...." 💔😭 #8_truelove - 22.7. 2018 #2_live - 16.11. 2018