~14~

182 5 1
                                    

Matty

Probudím se vedle Wiki. Vidím, že má pod sebou promočený polštář. Asi brečela. Obleču si svoje tričko a vstanu. Snažím se ji nevzbudit.

Jdu ke dveřím, ale nakopnu si malíček o postel.

"Do pr... kurva!!" chytnu se za nohu.

Najednou slyším Wikin roztomilý smích. Jsem rád, že se po dlouhé době směje, i když jsem si u toho musel nakopnout malíček, ale klidně bych to udělal znovu.

"Dobré ráno!" řekne a protáhne se.

"Ahoj lásko!" řeknu.

"Nechtěl jsem tě vzbudit. Promiň."

"To je v pohodě!" usměje se.

"Zajdu ti koupit ten test."

"Dobře." řekne.

Nakloním se nad ni pro jeden sladký polibek, který samozřejmě dostanu.

"Brzy se vrať."

"Neboj."

Hodím na sebe mikinu a vyjdu ven. Vždycky, když někam jdu sám, pročišťuju si hlavu od všecho možnýho. Najednou mě napadne. Co když je Wiki fakt těhotná!? Co když je to fakt pravda!? Ne na tohle nesmím myslet!! Bude to v pohodě.

Ale co když ne! Nikdy v ničem jsem se nechtěl podobat otci! Snad jen v tom, že umí hrát fotbal, ale jinak fakt v ničem. Rodiče mě měli v sedmnácti a já jsem otce ještě o rok předběhl! Podobám se mu zrovna v tom nejhorším, ale ne já jsem ještě horší než on!!

Najednou se mi hlavou honí myšlenky na sebevraždu. Jestli je to pravda Wiki nedokončí ani střední. Její rodiče mě budou nesnášet! Asi bych měl skočit z mostu. Možná by to bylo nejlepší.. Ne tohle ne!! Nenechám v tom Wiki samotnou.

Jo vím. Podvedl jsem ji, ale přísahám, že jsem nevěděl co dělám. Asi jsem nebyl úplně při smyslech. Pořád ji miluju a tohle bych jí nikdy neudělal!

Když otevřu dveře do lékárny, prodavačka mě svým pozdravem vytrhne z myšlenek.

Wiki

Potom co Matty odešel jsem ještě ležela v posteli. Nakonec jsem asi usnula. Alespoň, že je sobota a nemusím do školy.

Vstanu z postele a obléknu si svůj oblíbený hebký bílý župan. Najednou se mi něco začne otírat o nohu.

"Maxi!" řeknu a zvednu štěně do náruče.

"Ty jsi moje zlatíčko viď!!" kolie mi začne jemně kousat ruku.

Přejdu k oknu a dívám se někam do dálky. Nevím jak dlouho už tu stojím. Mám pocit, jakoby se zastavil čas.

Probudí mě až zvonek. Matty??

Položím Maxe na zem a jdu se podívat dolů. Na schodech slyším ženský hlas. Najednou uvidím sestřenici, jak si povídá s mámou. Jo aha málem jsem zapomněla. Sestřence se před měsícem narodilo dítě. Myslím, že kluk.... teda asi.

Vidím, jak vyndá mimčo z kočárku a následuje mámu do kuchyně. Jdu za nimi.

"Ahoj!"

"Čau moje malá sestřenko!" jo štve mě to. Sice je o sedm let starší než já, to ale neznamená, že jsem malá! I když by to bylo možná lepší. Možná by bylo snažší být zase jen malou holkou...

"Malá!!??"

"No jasně!!" fakt mě sere.

"Dáte si něco k pití??" zeptá se nás máma, když si obě sedneme ke stolu. Posadí si mimino na klín a jemně ho kolíbá.

"Asi čaj."

"Já jen vodu." řeknu. No i když bodla by spíš vodka.

Matka s Emmou si o něčem povídají, ale já je ani nevnímám. Dívám se na to dítě a přemýšlím. Co když jsem fakt těhotná!? Co budu dělat!? Na jednu stranu nechci na potrat! Vždyť je to v podstatě vražda, ale na druhou stranu. Když budu těhotná nedokončím ani střední a co potom!!!?? Mám takovej pocit, že se ze svých myšlenek jednou zblázním!!

"Nechceš si ho vzít?" zeptá se sestřenka. Teda myslím, že něco takového řekla. Neposlouchala jsem ji.

"Cože?" zeptám se trochu zmateně.

"Luka. Nechceš si ho na chvíli vzít?"

"Tak jo." přijdu blíž k sestřence a vezmu si od ní mého malého příbuzného. (to vypadá fakt divně, když se snažím psát spisovně 😂)

Kolíbám ho na ruce a on se na mě začne smát.

"Líbíš se mu." podotkne Emma.

Usměju se na mimčo. Luke chytne můj prst do své drobné ručky a hraje si s ním. (to možná vyznělo trochu divně... Nehledejte v tom dvojsmysly 😂😂😅)

Rozmyslela jsem si to. Žádnej potrat nikdy!! To dítě za to přece nemůže!! Nemůžu nechat zemřít něco tak malého roztomilého a nevinného!! I kdybych kvůli tomu dítěti neměla dokončit školu. Na ten potrat prostě nepůjdu!!

Jestli vás někoho zajímá, jestli teda je Wiki těhotná. Tak v další části už se to dozvíte.                                                                                                                                                                                                  Lucy 😅💖

Nesnáším tě, protože tě miluju ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat