İkisi de gülüyorken kapının ani açılmasıyla oraya döndüler.
"Efendim, şu... Amy. Kameralarımıza yakalandı, geliyor."
"Sam, Amy'ye zarar gelir mi?"
Sam derin bir nefes aldı. Henüz sadece birkaç dakika önce tanıdığı biri için babasının katilini öylece bırakamazdı.
"Üzgünüm Emma."
Hızla odadan çıktı ve çıktığı an içeri iki adamın girmesi bir oldu.
"Ne!? Sam ona bir şey yapma!"
Sarışın adamın Emma'yı kucağına alması ile Emma bağırmaya devam etti;
"Bırak! Bıraksana!"
"Lütfen saki- Hanfendi tokat atmayı kesin! Sakin olun bi! Sadece evinize götüreceğim sizi."
"Amy'ye bir şey yapmayın!"
"Bunu bana demey- Acıdı lan!"
"Tamam üzgünüm."
"Teşekkür ederim."
"Önemli."
Odadan çıktıkları an Emma'nın debelenmesi bir oldu.
"Anlaştık sanıyordum! Özür dilerim bayan."
Adam bunu demesiyle Emma'yı bıraktı ve cebinden bir mendil çıkardı.
"Hayır! Hayır sakın sakın sakın!"
"Şey... Sakin olun. Sadece burnumu hınkıracağım." deyip mendili burnuna götürdü ve hınkırdı.
"Ah... Bende şey sanmıştım... Hani filmlerde mendili burna yaklaştırıyorlar da kişi bayılıyor."
"Anlıyorum hanfendi..."
"Sağ ol ya."
"Benimle gelmezseniz biri sizi vurabilir."
Emma'yı kolundan sertçe tuttu ve uzun koridorda hızlı bir şekilde yürüdü. Bir kapıyı ayağı yardımı ile açıp Emma'yı içeri itti.
"Bakın, başım ağrıyor. Lütfen o 'filmlerdeki' gibi bağırıp çıkmak için çaba sarfetmeyin, bu bir film değil." dedi ve kapıyı kapattı.
"Ha unutmadan..." deyip kapıyı yeniden açtı. "Seni havalı bir şekilde kurtarıp eve götürecek bir koruman da yok. O 'filmlerdeki' gibi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Koruma (GxG Texting) (Tamamlandı)
Short Story*********05: Hanımefendi, kapıyı kitlemeyi unutmuşsunuz. Umarım pencerenizi dün gece yaptığınız gibi açık unutmazsınız, sizi uyandırmadan odaya girmek zor oldu. Emma: Tanrım, sen ürkünçsün!