3.5 | Ziyaret

3.6K 265 25
                                    

Amy: Şimdiden günaydın efendim, ufak bir işim olduğu için saat 12:00 gibi geleceğiz (08:03)

Amy: Yani geleceğim. Yanlış yazmışım sadece. (08:03)

Amy: Uyandığınızda mutfağa gidin ve tostunuzu yiyin, içecekler buzdolabında. (08:04)

Emma: Aww güğnağydığn (10:52)

Emma: Neredesin??

Amy: Yoldayız efendim

Amy: *yoldayım

Emma: Pekiiii

~~~

Emma kapının çalması ile tuhafça kapıya baktı. Kapı asla çalmazdı, Amy genelde anahtarı ile girerdi.

Korku ve şüpheyle mutfakta oturduğu sandalyeden kalktı ve kapıya doğru adımladı.

Kapı deliğinden bakması ile heyecanla kapıyı açması bir oldu.

"Baba!!!"

Heyecanla babasına sarıldı ve tüm kokusunu içine çekti. Onu özlemişti.

"Seni çok özledim!"

"Ben de seni özledim Emma! Kilo mu aldın sen?"

"Ne? Kilo mu? Yoo. Almış mıyım?"

"Amy sana iyi bakıyor olmalı." dedi ve kızını omzundan tutup salona doğru yürüdü.

"Ah, evet! Onu cidden çok sevdim baba!"

"Bu güzel." dedi ve bir koltuğa oturdu.

"Bana uzun bir süre gelmeyeceğini söylemiştin baba?"

"Evet, bu gece on iki uçağıyla geri döneceğim. Seni çok özledim."

"Baba! Ben de seni!"

"Amy yolda başınıza gelen türlü olaylardan bahsetti. Bak Emma, eğer seni korumayı beceremiyorsa hemen en iyi korumalardan birini alırım."

"Baba, saçmalama! O cidden mükemmel. Fiziksel gücü çoğu erkek korumamdan daha iyi, bunun yanında o... Çok zeki ve benimle bir arkadaş gibi. Dün gece kabus gördüğümde benimle uyumayı kabul bile etti!"

"Ne güzel, ona güvenebileceğimi biliyordum."

"Evet baba, Amy nerede bu arada?"

"Ah, o... Geliyor."

"Bir sorun mu var baba?"

"Hayır senden bir şey saklamıyorum üstüme gelme!"

"Baba!" deyip gülmeye başladı Emma. "Benden hiçbir şey saklayamıyorsun cidden."

"Pekala pekala, sana bir sürprizim var ve hemen öğren istemiyorum." deyip göz kırptı.

"Baba, seni seviyorum."

Koruma (GxG Texting) (Tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin