sacmasapanbirkisi1 🌈💕 bübüğüme ithafen
Bu adam, şirketine sızdığım ve tüm bilgileri çalıp onu iflasa sürüklediğim pezevenklerden birisiydi ve beni bulduğu yerde öldürmek istediğini biliyordum.
Aptal herif ise hala paraları sayıyordu.
Bert'in bakışlarını yüzümde hissettiğimde başımı döndürebildiğim kadar duvara döndürdüm.
"Lan! Sen..."
Şimdi sıçtın Amy İchinose.
"Ne? Ben mi?"
"Senden başka sen mi var lan?"
Garipçe baktım ve bakışlarımı etrafımda gezdirdim.
"Yok mu?"
Şuan benden birkaç tane daha olması en çok isteyebileceğim şeydi.
"Amy..."
"K-kim? Ben mi?"
"Amy kes sesini!" dedi ve silahını çıkartıp bana doğrulttu.
Paraları sayan adam şaşkınca paraları bıraktı ve bize baktı.
"N-ne? Ne oluyor be!?"
"Bu sürtük şirketimi batıran kişi!"
"Tamam Bert, sakin ol." dedi adam, ona eliyle sakin olmasını işaret ederken.
"Ne sakinliğinden bahsediyorsun? Ailesi bile ondan nefret ediyor, bırak öldüreyim."
"Ona 'Amy' ismini vermelerinden anlamıştım zaten."
"O zaten bir kız!"
"Ne!? İnsanların duyguları ile oynama!" dedi bana dönerek.
"Pekâlâ beyler, Amy tüymek zorunda. Sizinle alışveriş etmek güzeldi!" dedim ve valizi alıp cama botlarımla bir tekme savurdum. Birkaç mermi, kırılan cam parçaları ve valiz eşliğinde kendimi oradan dışarı attım ve arabaya koşmaya başladım.
"İyi misin lan?"
"Sür sür sür!"
Arabaya kendimi attım ve bize doğru koşan Bert'den önce hareket ettim.
"Bert beni gördü!"
"O da kim!?"
"Bay Rich'in şirketini batırttırdığı adam."
"Sana mı yaptırdı bu işi?"
"Evet, daha hızlı sür!"
Gaza olabildiğince sert bastı ve konuşmaya devam etti.
"Sana inanamıyorum!"
"Bert hakkında bilgi istiyorum."
"Nasıl mesela?"
"Yaşı kaç?"
"Yirmi üç."
"Öz geçmişi?"
"Biz... Liseyi beraber okuduk."
"D-devam et?"
"O... Hep sevilen birisiydi. Harika basketbol oynardı, yeşil çerçeveli gözlükleri ve siyah dalgalı saçlarıyla sevilen birisiydi."
"Devam et."
"Fen dersi çok iyiydi. Peh, neden söylediysem. Futbolda da çok iyiydi, okul futbol takım kaptanıydı."
"Devam?"
"Birçok kız vardı onu seven, o da birçok kızla çıktı ama... Onu diğerlerinden daha farklı seven bir kız vardı."
Artık devam etmesini söylemiyor, başımı sallamakla yetiniyordum.
"Kıza sadece iğrenerek bakar ve arada da dalga geçerdi. Kısa boylu ve şişman bir kızdı, birkaç yıl sonra kilo vermiş ve açıkçası güzelleşmiş de. Lisenin son yılıydı, Bert onu fiziksel anlamda beğenmeye başlamıştı ama kızın istediği bu değildi. Ona acıklı bir mektup yazıp onu bir daha görmemek üzere taşındılar... Kızın zaten göçmen bir ailesi vardı. "
"Kıza ne oldu?"
"O zamandan beri hiç görmedi onu..."
"Yazık, ama konumuz bana ne olacağı. Banane onun gençliğinden? Bana ne olacak!?
"Dan dan."
"Çok komik!"
Güldü ve direksiyonu sağa çevirdi.
"Şşşt, sen güçlüsün."
"Öyleyim."
~~~
Duygusallaştım bb
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Koruma (GxG Texting) (Tamamlandı)
Historia Corta*********05: Hanımefendi, kapıyı kitlemeyi unutmuşsunuz. Umarım pencerenizi dün gece yaptığınız gibi açık unutmazsınız, sizi uyandırmadan odaya girmek zor oldu. Emma: Tanrım, sen ürkünçsün!