Vôňa, pre iných smrad, koní, mi napovedal, že som už blízko. Autom som zabočil na štrkovú cestičku, až pokým som nedorazil na parkovisku. Ako vždy, rozloha areálu mi vyrazila dych. Obrovské pasienky, 4 maštale, 3 opracoviská z čoho 2 sú stavané na parkúr a jeden na drezúru. Kruhovka, kolotoč, bazén. Iným slovom, luxus. Luxus pre kone.
S úsmevom na perách a žhavou novinou som sa vydal do stajne, kde stojí Max. Hneď ako sa môj hlas odrazí od stien maštale, on vykukne von a zaerdží. Je to taký náš pozdrav.
„Čao, krásavec," pohladkám ho po lysinke a ako vždy, mu dám mrkvu. Pomaly si ho nachystám, predsa len mám čas. Dnes, dokonca, má prísť aj nový tréner. Vraj je dosť uznávaný.
„Tak poď, treba sa nám rozohriať," šepnem mu do ucha a vyjdeme zo stajne. Pred maštaľou na neho nasadnem a smerujem k jednému z dvoch opraciek na parkúr. Chod koňa ma prenáša do iného sveta. Milujem ten pocit keď sedím na tomto majestátnom koni, hlava sa mi vyprázdni a už sa len sústreďujem na chody koňa a správne prevedené cviky. Proste, božský pocit.
„Čau Harry," z ľava ku mne doľahne krik Maggie. Malá hnedovláska na svojej palomino kobyle k nám pricvála aby pokecala. Robí to tak vždy.
„Hola Maggie," pozdravím sa jej v španielčine. Už sa ju učím rok a to je jediné čo viem.
„Zas ta špaňa, vieš aj niečo iné ako hola?" spýta sa zatiaľ čo spolu krokujeme kone.
„Jasné. Mi caballo se llama Max," pyšne sa usmejem a imaginárne sa potľapkám po ramene.
„Ach, ty. No nič. Poďme makať," dopovie a nakluše. Ja ešte spravím pár ohýbacích cvičení a naklušem aj ja. Max má príjemné chody. Priestorné a guľaté. Som rád, že som si ho prenajal.
Počas klusu si ho uvoľním aby chodil ešte krajšie.
„Hej, už je tu" šepne vedľa mňa Maggie, keď okolo mňa prechádza. A naozaj. Na opracko vstupuje postarší pán.
„Dobrý deň. Volám sa Troy austin a som váš nový tréner. Ešte počkáme na môjho syna a môžeme začať, ale najprv mi ukážte čo viete a na čom budeme ešte pracovať," dokončí svoj prihovor. Vyzerá milo.
Maxa pohnem dopredu a predvádzam s ním pár jednoduchších cvikou. Dovnútra plece a kontra dovnútra plece nám šlo ľahko. Horšie to už bolo dovnútra zadok na ľavú ruku.
„Louis všimol som si, že na tu ľavú ruku ide horšie, dnes na tom popracujeme. Ale ešte čakáme na môjho syna. Kde je?" spýta sa, načo sa pri opracku objaví čierny žrebec a vedľa neho je.. Nie je to Louis?
YOU ARE READING
spolubývajúci Larry Stylinson
FanfictionPočas prechádzky Harry natrafí na jeden inzerát. Istý Louis Tomlinson hľadá spolubývajúceho. Harrymu sa inzerát pozdáva a rozhodne sa,že sa tam pôjde pozrieť. Cestou však zrazí nejakého muža so psom. Shodou okolností jeho meno je Louis Tomlinson.