Aww, baby moje, ja som neskutočne šťastná, že sa vám páči moja tvorba. Začala som ju písať len tak, bez nápadov a deja (píšem to tak aj teraz) ale vašimi votes a comments ma posúvate dopredu. Preto som sa teraz sústredila len a len na túto poviedku. Páči sa mi ako začnem písať bez nápadu a potom sa moja fantázia rozbehne a už to ide! Som nepoučiteľná! Takto totiž píšem ja všetky poviedky. Argh, no dobre. Užite si aj túto časť. :)
Harry
Celý deň bol zvláštny. Z rána som sa pohádal so Zaynom. Vlastne bola to len blbosť ale, neskutočne ma tým vytočil. Nerozlúčil sa so mnou! To by som chápal keby mal nejaké plány ale on len pozeral v bare futbal. Vrátil sa až vtedy keď som Perrie dával kľúče. Vtedy sme sa pohádali.
Potom som ako magor s plnými rukami nevedel otvoriť dvere od Louisovho bytu. Našťastie ma zachránil. No a potom.
Keď sme sa zrazili ja neviem, proste nenahnevalo ma to. Viem, že to bolo omylom ale, pár ľudom som už vrazil aj pre menšie nehody. A proste ako sa červenal. No muselo mu byť dosť trápne, to uznávam. Ešte teraz mám ten obraz v hlave. Hlava jemne sklonená tak, aby mu vlasy podali do oči sediaci mi v lone a moje ruky na jeho bokoch. Keby som baba vrhol by som sa po ňom v tom okamihu. Pri tej myšlienke sa mi aj postavil. A on to cítil! To teda bol dobrý štart!
A potom keď som videl ako sa plíži vedľa steny a má tak vypučený zadok, mal som chuť...
Argh, tento deň bol proste divný!
Mohlo byť niečo po polnoci keď som vyšiel z izby. Nevedel som zaspať lebo v hlave som mal len myšlienky na dnešok. A keď som vošiel do kuchyne, nebolo to o nič lepšie. Bože, ja som mu zastonal do ucha! Čo si vtedy len o mne pomyslel. Keď on ma dráždil a vedel to lepšie ako nejaká baba! Keď sa jeho zadočkom otriel o môjho kamaráta, ach.
"Aj ty nemôžeš zaspať?" zľakol som sa ho. Stál v kúte pri chladničke, kam svetlo nedosiahlo a sledoval niečo z okna.
"Hmm, nie. Chceš mlieko?" spýtal som sa ho. Mama ma naučila, že dúšok teplého mlieka a spím ako zabitý. A to som dnes potreboval! Inak mi hlava vybuchne.
"Pochybujem, že mi to pomôže ale, daj," usmial sa zo svojho miesta a prišiel bližšie. Nervózne som sa usmial lebo v mysli sa mi vynorili jeho dotyky. Ach, dočerta, keby som bol baba!
"Nech sa páči," usmial som sa aj ja a sadol si za barový pult, rovnako ako on. V kuchyni sme strávili tri hodiny a šli sme spať o štvrtej ráno. Viem, to leno na šporáku boli hodiny. Myslel som si, že nebudem vedieť zaspať ale nebola to pravda. A mlieko mi nepomohlo! Skôr modré oči a jemný úsmev chlapca, ktorý spal vedľa v izbe.
YOU ARE READING
spolubývajúci Larry Stylinson
FanfictionPočas prechádzky Harry natrafí na jeden inzerát. Istý Louis Tomlinson hľadá spolubývajúceho. Harrymu sa inzerát pozdáva a rozhodne sa,že sa tam pôjde pozrieť. Cestou však zrazí nejakého muža so psom. Shodou okolností jeho meno je Louis Tomlinson.