Posledný diel :)
Bol čas obeda a ja som túlal po meste. Už teraz som meškal. Louis nám varil obed. Všimol som si, že až priveľmi rád varí. Aspoň pre mňa. Stále vymislí niečo chutné, okorenené tak, že v prvej chvíli sa mi až oči pretočia. Zbožňujem ho sledovať pri šporáku. A hlavne, keď má len boxerky. Sledujem jeho široké ramená a úzky driek a ďakujem Bohu, že ma s ním zoznámil.
Prechádzam po jednej ulici, keď si na lampre všimnem letáčik. Podídem bližšie. To čo uvidím na papieriku mi vyčarí úsmev.
PONUKA NA BÝVANIE
Dobrý deň,
Hľadám spolubývajúce do dvojizbového bytu na rohu Alghrow street a Baytel 457. Byt je priestranný, vzdušný. Je postavený na východ takže väčšinu dňa je zaliaty Slnkom. Bližšie informácie osobne. Telefónny kontakt: 099 045 608 74.
Tomlinson
S ešte väčším úsmevom ho strhnem a hodím do koša. Louis je už len môj. A takto to zostane navždy.
V kapse mi zavoní mobil. Na displeji svieti jeho meno.
"Láska, meškáš. Príď už. Obed je navarený a chýbaš mi. A mám prekvapko," počujem jeho nádherný hlások. Usmejem sa aj keď to nemôže vidieť.
"O chvíľu som tam," odpoviem a zložím. Nikdy som nebol na vyznávanie lásky cez telefón a on tiež nie. Trochu zrýchlim, aby som bol pri ňom čo najskôr.
"Láska?" ozve sa, keď vojdem dnu. Pomaly prichádzam k nemu. Niečo drží za chrbtom a usmieva sa. No skôr škerí sa. Len zľahka ma pobozká a hneď odstúpi.
"Čo tam schovávaš?" usmejem sa.
"Chcem ti niekoho predstaviť," ruky pomaly presunie na svoju hruď. Na jeho rukách leží niečo malé a chlpaté. Pes?
"Predstavujem ti Špunta. Nášho synčeka. Počítam, že ich budeme mať ešte tak dvoch," mkne na mňa. Rozosmejem sa až tým pebudím malého.
"Vitaj do rodiny, Špunt," jemne ho pohladím po mäkkom kožúšku a spolu ako rodina si sadneme za stôl. Môj život nikdy nebol lepší.
Tak a je to tu. Koniec. Nie som veľmi na ďakovačky, tak to zhrniem. Ďakujem každému kto sa zastavil na tejto poviedke. Každý jeden vote či koment mi vyčaril úsmev na perách. Som nadšená, že sa vám páčilo. Čitala som si každý jeden váš koment znovu a znovu. Rada by som to predĺžila ale už nemám čo. Toto bola nejaká oddychovka. Žiadna zápletka nič ale 2,500 čitateľov? To naozaj, :O Bože, Ďakujem vám.
Ale už nechajme tých ďakovačiek a poprajme tejto poviedke mnoho úspechov. Nech Louis a Harry vychovajú svojho Špunta bez toho, aby sme tam mi boli a nech ich láska v tejto poviedke nikdy nezostarne.
Dovidenia. :)
THE END
YOU ARE READING
spolubývajúci Larry Stylinson
FanfictionPočas prechádzky Harry natrafí na jeden inzerát. Istý Louis Tomlinson hľadá spolubývajúceho. Harrymu sa inzerát pozdáva a rozhodne sa,že sa tam pôjde pozrieť. Cestou však zrazí nejakého muža so psom. Shodou okolností jeho meno je Louis Tomlinson.