Part 16

2.3K 155 2
                                    

Ráno bolo pre mňa najhoršie. Hlava mi trieskala akoby som celú noc sedel pri perproduktore a počúval. Plus ostrá bolesť mi preletela vždy keď som sa čo i len trochu pohol. Nemal som ani chuť vyliezť z postele. Neviem ani ako som sa dostal domov. No teda k Louisovi. Asi ma priviezol Zayn. Ja si vlastne zo včerajška nepamätám skoro nič. Akurát to ako som stiahol prvú fľašu vodky a vyfajčil prvú krabičku cíg. Potom už len okno. To na alkohole nenávidím. Ale zas, aspoň som dnes nemohol rozmýšľať nad bozkom s Louisom.

Už keď sa bavíme o Louisovi, dnes som ho ani nevidel. Keď ma už suchoty vytiahli z postele a ja som prešiel do kuchyne s veľkými ťažkostami, nikde nebol. Nenechal ani lístok, že niekde šiel. Keby som bol v pozííci rozmýšľať, zavolal by som mu ale teraz? Neprichádzalo do úvahy!

V zámke zaštrngotali kľúče čo znamenalo, že sa Louis vrátil. Napol som sa. Ďalšia bolesť mi preletela hlavou. Bože, už nikdy nebudem piť!

"Ahoj," šepol som, čo najtihšie. Všimol som si ako sebou trhol keď ma zbadal.

"Č-čau," ozval sa po dlhšiej dobre a šiel odložiť suroviny čo nakúpil. Pripadal mi divný.

"Čo sa včera stalo?" spýtal som sa. Niečo sa muselo stať. Vedel som to. Inak by sa tak nesprával. A pochybujem, že by to bolo z bozku, ktorý sme si dali v aute. Síce...

"Je to kvôli tomu bozku?" ozval som sa znovu. Nechcel som, aby si to vyčítal. Bože, stalo sa to! Už je neskoro to ľutovať.

Louis stnul. V rukách držal nejakú zeleninu keď sa ku mne otočil.

"A.ako. Ako vieš o tom bozku?" divne som sa na neho pozrel. Niečoho sa bál. Ja neviem, bol neistý? Asi áno. Ale z čoho?

"Veď v tom aute, nie? O čom rozprávaš ty?" spýtal som sa podozrivo. Čo sa kurva včera stalo, že sa správa tak placho?

S obtiažami som sa postavil až som stál čelom k nemu. Moje telo jednalo inštinktívne. Akoby sa to už stalo. Moje ruky sa obmotali okolo jeho pásu. Mal om pocit akoby som to už robil. Ale ja osm to nerobil? Nikdy som ho tak neobjal! Musím zistiť čo sa stalo!

Louis vypískol hneď na to čo som ho objal. Zelenina spadla na zem a on sa snažil sa odtiahnúť. Nevedel som prečo. To spôsobilo ten bozk? Alebo čo?

"Pusti ma," ozval sa ale jeho telo ho zrádzalo. Opatrne tak aby som si to ja nevšimol vdychoval môju vôňu. Jeho ruky teraz už len zostali položené na mojich prsiach a po chvíli ma začali hladiť. Najprv len na prsiach a potom pomaly postupoval smerom dole na brucho. Jeho ruky zablúdili aj pod tričko. Hladil ma a mne to bolo príjemné. Len očkom som sa pozeral na jeho činnosť a dúfal som, aby sa tak skoro z toho tranzu neprebudil.

"NIE" skríkol a utiekol z izby. Ani neviem ako sa mi vytrhol. Ja som tam zostal s túžbou v očiach a s nevyslovenou otázkou. Prečo?

spolubývajúci Larry StylinsonWhere stories live. Discover now