Part 11

2.2K 152 3
                                    

Čao! Nakoniec moje plány nevyšli a ja až teraz posielam novú časť. Boli tu menšie komplikácie, zak dúfam, že mi odpustíte. Užite si aj túto časť! :)

Louis

On ma provokoval! Naozaj ma normálne provokoval! Chodí tu bez trička, akoby naňho každý zízal. Neviem či každý ale ja určite! To jeho telo. Ale to je jedno! To nevie, že na koňoch sa chodí s tričkom!

"Louis, neznásilňuj ho pohľadom," pri ucho sa mi ozval Maggien hlas.

"Ja ho neznásilňujem," šteknem na ňu a odvrátim od toho pokušiteľa bez trička, hlavu.

"Samozrejme a aj som kráľovna Dánska," uškrnie sa načo ja sa začervenám. Tak fajn, možno na neho zízam ako na nejakú korisť ale, za to si môže sám!

"Prečo tu, dočerta, chodí bez trička," syknem k nej, keď si chystám svojho koňa. Volá sa Maybe. Veľký čierny žrebec. Som naˇho právom hrdý, je nádherný.

"Možno je mu horúco," mykne plecami a odkráča si preč.

"To určite," syknem ale to už ma nepočuje.

Nakoniec sa sústredím na prípravu koňa. Musel som. Myšlienky na Harryho spôsovili, že som svojmu koni asi päťkrát vrazil lakťom. Omylom!

"Ty nejdeš jazdiť?" pri uchu sa mi ozve zas nieči hlas. Ale ten poznám so stopercentou istotou. Ten hlas patrí Harrymu.

Prosím nech má tričko. Prosím nech má tričko. Dočerta on to tričko nemá.

"Nie je ti zima?" to čo je za výmysel nenosiť trička a hlavne keď má teké telo!

"Nie, vonku je teplo," nahne sa aby opravil môjmu koni uzdečku pričom mu na hrudi krásne zahrajú svaly. Pregĺgnem.

"U-už idem," zabrblem a rýchlo ako blesk vystrelím z maštale.

Rozdodnem sa ísť sa prejsť, na opracku ja neostanem lebo aj on ide jazdiť. To by som sa na jazdenie moc nesústredil! Prečo som mu len pripomenul ten tréning!

"Počkaj aj ja idem von!" zakričí na mňa. Mne sa zovrú vnútornosti. Och bože!

"Idem do potoka," snažím sa mu povedať, že idem ja sám ale on ku mne príde a zastaví sa.

"To je super nápad. Aspoň sa vykúpeme. Poďme!"

Za čo ma trestáš?!

spolubývajúci Larry StylinsonWhere stories live. Discover now