Part 22

2.3K 158 8
                                    

Bože lidičky, ako ja vás milujem :3 No mám pre vás zlú správu. Poviedka o chvíľu dokončí svoju cestu :/ Aj preto som pomaly začali písať Hit Me! a uvidla som začiatok Beauty and the beast. No ale nebudem vám hovoriť koľko ešte častí bude lebo to neviem ani ja:)

"Harry, ja viem, že sa chceš páčiť ale mohol by si konečne z tej kúpeľne vypadnúť," vrieskal som na celý byt, keďže môj priateľ sa zamkol v kúpeľni asi na hodinu. Samozrejme ma nepočul, keďže mu hudba ričala tak nahlas až som to počul až v obývačke.

Po čase sa konečne otvorili dvere. On v nich samozrejme stál a tváril sa akoby sa nič nestalo. Len dom doňho drgol a šiel som na záchod. Bože, to je úľava!

"Si mal zakričať, že potrebuješ," hodil som na neho vražedný pohľad. A komu som asi kričal pol hodinu pred dverami?

"Idem nám pripraviť obed, chceš niečo špeciálne?" spýtal sa, no skôr kričal lebo už bol v kuchyni.

"Je mi to jedno," zakričal som naspať. Po vykonaní potreby som si sadol do kuchyne a sledoval som ako sa otáča pri šporáku. Šlo mu to tak ľahko! Akoby to robil celý život!

"Kde si sa naučil tak variť," nedalo mi to, musel som sa ho to opýtať. Len sa pootočil tvárou ku mne potom rýchlo pozrel do hrnca a sadol si ku mne. Dal mi ľahkú pusu a odpovedal mi.

"Mamka bol vo varení nemehlo a keď som sa chcel poriadne najesť, musel som sa naučiť variť," mykol plecami a znovu sa postavil ku šporáku.

"To by som ja sám nedokázal, Ja dokážam pripáliť aj vodu," vzdychol som smutne. Chcel som, aby ma Harry zaučoval a tak sa aj stalo.

"Tak poď, naučím ťa to," mrkol na mňa. Som to ale ja dobrý herec.

Varenie prebiehalo asi takto. On m niečo hovoril a ja som miesto toho , aby som počúval sledoval jeho pery a rozmýšĺaj nad jeho bozkami. A keď sa postavil za mňa a chytil moje ruky do dvojich, bol som stratený.

"Louis, počúvaš ma vôbec?" spýtal sa po dobrej polhodine. Rýchlo som zavrtel hlavou a snažil som si spomenúť o čom rozprával.

"Nie?" skúsil som to a jemne prižmúril oči.

"Nad čím si potom tak uprene rozmýšľal?" spýtal sa a založil si ruky v bok.

"Nad týmto," pritiahol som si ho k sebe a začal som ho bozkávať. Moje telo horelo túžbou poňom. Bol dokonalý. Jeho pevné telo sa natislo na to moje. Moje ruky boli zapletené do jeho dokonalých vlasov a on si ma vyhodil na linku. Nohy som od seba odsunul, aby sa som pri ńom bol ešte bližšie.

"Chcem ťa," uniklo mi z úst spolu zo stonom.

spolubývajúci Larry StylinsonWhere stories live. Discover now