Part 14

2.2K 146 0
                                    

Hola! Dlho som tu nebola, lebo som nemala čas. Prepáčte :)

S radosťou som splnil jeho požiadavku. Svoje pery som pritlačil na jeho mäkké a ružové. Vybuchol vo mne ohňostroj zmiešaných pocitov. Myslím, že moje srdce sa na pár sekúnd zastavilo a potom sa rozbehlo šialenou rýchlosťou. Vychutnával som si pocit jeho pier na mojich. Bozk nebol prehĺbený, zastavil som to.

"T-to nemôžeme!" zamrmlal som ešte stále so zatvorenými očami. Nechcem mať znovu pocit, že som handra. Keby zistil, že som gay, choval by sa tak isto ako môj bývali spolubývajúci.

"Ja nie som gay," šepne a vystúpim. Ani raz sa nepozriem na Harryho. Možno ak by som to urobil, videl by som jeho smutný pohľad.

Harry

Bože, ja som idiot! Na čo som kurva myslel, keď som ho požiadal o bozk?! Načo? Hlavou som položil na dosku v aute a v hlave si prehrával náš prvý a asi aj posledný bozk. Bol pekný. Čo pekný? Nádherný. Jeho jemne napuchnuté pery po našom bozku ma lákali znovu a potom to prišlo. On nie je gay. Veď dočerta ani ja! Proste je to len experiment!

Radšej som odišiel. Nechcel som ísť teraz dnu, aj keď je veľká pravdepodobnosť, že by bol zalezený vo svojej izbe. Ja by som vošiel do bytu a následne by som vošiel do jeho izby. On by ležal bruchom na posteli a ja by som si na neho obkročmo sadol a jemne by som ho bozkával na krk, pokiaĹ by sa mu z úst nevylúdil ston. Potom... dočerta, Harry!

S podobnými myšlienkami som sa šiel prejsť. Moje nohy ma doniesli pred dom Zayna. To je ono! Potrebujem sa odreagovať a Zayn je ten pravý!

"Čo ty tu?" naozaj milé privítanie! Len som pretočil oči a sám som sa pozval dnu, zatiaľ čo on stál stále vo dverách.

"Obliekaj sa. Ideme do baru," hodím sa na gauč a zahľadím sa na telku. Ide nejaká šou o varení. Klamal by som, ak by som povedal, že ma to zaujíma.

"Harry čo sa stalo?" sadne si ku mne a natočí sa tak, aby som mi zatienil výhľad na telku a ja som sa na neho musel pozerať.

"Nič. Chcem sa ožrať," syknem a čakám pokiaľ zdvihne svoj zadok s pohovky a pôjde sa obliecť.

"Harry. Je pol jednej!" ruky si založí na hrudi a snaží sa mi očami prepáliť dieru do môjho tela. Ignorujem ho, čo ho donúti naozaj vstať a ísť sa obliecť. Už ma pozná. Vie, že sa niečo stalo" Ale čo? Dočerta, bol to len bozk!

spolubývajúci Larry StylinsonWhere stories live. Discover now