„To si určite vymýšľaš," smejem sa, zatiaľ čo mi Louis rozpráva jednu z mnohých historiek. Ten chlapec je neskutočný! Zatiaľ čo ho počúvam, vytvoril som si o ňom dokonalý obraz. S týmto chlapcom sa v byte nudiť určite nebudem!
„To ešte nie je všetko! Otec si myslel, že ja jazdec nikdy nebudem. Keď som mal desať, rozreval som sa, že ja si na toho koňa nesadnem. A to bol shetland. Malý, milý, bielý poník." Ako inak schytil som záchvat smiechu.
„Pozor! Už ide jedlo. Tvár sa normálne!" zašepkám mu, keď sa k nám približuje servírka aj s našou objednávkou.
„Rozkaz, pane," šepne aj on, čo u mňa vyvolá záchvat ďalšieho smiechu.
„Tak, kedy sa ku mne sťahuješ, miláčik?" spýta sa tak, aby servírka, ktorá odchádza ho dokonale počula. Tá akoby nenápadne, spomalí krok. Len tak-tak udržujem smiech.
„Čo najskôr. Už bez teba neviem vydržať," odpoviem mu a tak aby to každý videl na neho žmurknem. V tejto reštike sa už neobjavím.
Po dojedení jedla s tamaď vypadneme najrýchlejšie ako sa len dá. Už len počujeme ako niečo hovoria o gayoch.
„Panebože, už musím ísť. Mal som byť u Zayna pred hodinou. Zabije ma," dočerta, ten čas rýchlo uteká. Louisovi zrazu zvädnú kútiky.
„Ty máš priateľa?" spýta sa, načo sa ja hneď zakuckám.
„Čo? Priateľa? Zayna? Nie, ani omylom. Ja radšej plný hrudník, ak vieš o čom rozprávam," žmurknem naňho a objatím sa s ním rozlúčim.
LOUIS
Ako Harry odišiel, mal som si chuť nafackovať. Ja ho balím a on je hetero! Ach, bože. To je trapas. Dúfam, že mu to neprišlo divné. A teraz nemám ani odvoz! Bože! Mal som to domyslieť. Že vraj pokazené auto, ďakujem pekne rozum, to ťa nenapadlo nič lepšie?
No nič. Ide sa domov a pešky.
Ale aj tak! Bavili sme sa! Nevravím, že vyzerá ako gay ale mohol by byť aspoň bi. Prečo ja mám také nešťastie? Svojho bývalého spolubývajúce som musel vyhodiť, lebo mi zo života robil peklo. Povedal som mu, že som gay a tamto skončilo. Myslel som si, že to pochopil, ale pravda je opačná. Ponižoval ma, robil si posmech a povedal to všetkým svojím kamošom. Toto sa nesmie stať ani pri Harrym. Nikdy mu nepoviem, že som gay. A budem sa správať ako normálny heterák.
Tak, zbohom moja dúhová vlajka v izbe!
YOU ARE READING
spolubývajúci Larry Stylinson
FanfictionPočas prechádzky Harry natrafí na jeden inzerát. Istý Louis Tomlinson hľadá spolubývajúceho. Harrymu sa inzerát pozdáva a rozhodne sa,že sa tam pôjde pozrieť. Cestou však zrazí nejakého muža so psom. Shodou okolností jeho meno je Louis Tomlinson.