#0 Skąd ten pomysł?

72 8 7
                                    


Fiszki Pisarskie powstały w mojej głowie nagle. Chciałam mieć taką pomoc, gdy po utracie danych z mojego osobistego dysku twardego (czytaj: mój mózg zrobił sobie reset i zapomniał wszystko, czego nauczyłam się o języku polskim od przedszkola), próbowałam wrócić do normalności oraz tworzenia powieści.

Byłam wtedy już dorosła: studiowałam i pisałam równocześnie po kilka historii rocznie. Do szkoły państwowej nie mogłam się wrócić. Studia musiałam przerwać, a tworzenie literatury zawiesić, ponieważ nie potrafiłam napisać słowa poprawnie. Język polski stał się dla mnie językiem obcym, ale w przeciwieństwie do nauki angielskiego czy niemieckiego nie mogłam sięgnąć po adekwatny do moich potrzeb podręcznik. Z zazdrością zerkałam na oferty kolorowych pomocy naukowych z innych dziedzin.

I wtedy pomyślałam, że chętnie sama dostałabym do ręki pakiet fiszek, gdzie ktoś prosto wyłożyłby mi wiedzę od zera do poziomu zaawansowanego, tak, bym nie musiała ślęczeć znów nad książkami z podstawówki, przekopywać przez tony publikacji naukowych i uczyć godzinami słownika na pamięć. Zaczęłam wyobrażać sobie, jak takie fiszki mogłyby wyglądać, a skończyłam na ich zaprojektowaniu. Tak frustrację i wstyd przekułam w motywację do odzyskania wiedzy.

To, co tutaj znajdziecie, to efekt mojej ciężkiej pracy nad sobą oraz swoista kopia zapasowa. Tak na wszelki wypadek, gdyby mój mózg znów nawalił...

Mam nadzieję, że treści tu zawarte przydadzą się Wam i je docenicie w codziennym użytku.

Serdecznie zapraszam! :)

Fiszki PisarskieOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz