След като излязох се сблъсках с Уаят. Погледнах в очите му и се опитах да разчета някаква емоция. Но не можеш,все едно беше изградил някаква стена. Непробиваема. Тогава усетих как се залепих за стената. И при допира на кожата ми със студената стена усетих настръхване от моя страна.
Погледнах към причината за допира.
-Мислиш си,че като се облечеш секси ще си нещо повече от другите ли? Рокси не забравяй,че ти си просто момиче.
-Ти не си добре.. Отдръпни се от мен,Уаят. Ходи си пий лекарствата..-тогава от кафяви очите му станаха черни и той ме издърпа обратно в тоалетната като заключи вратата.
-Искаш ли да те изчукам така,че да си глътнеш езика? Или ще ми се извиниш и да си тръгнеш?
-Майната ти,Уаят! Нищо няма да ми направиш. Брат ми ще те убие ако посмееш
-И кой ще му каже? Хайде,Рокси,стига,виждам как настръхваш щом чуеш гласът ми,знам,че искаш това. Виждам го в погледа ти!
-Разкарай се. От теб нищо не искам,освен да изчезнеш от живота ми. Остави ме. Аз няма да стана поредното ти завоевание!
Изтръгнах се от хватката му и отидох на сцената. Излязох и изпях песента. След което слязох и си тръгнах. Не можех да стоя там повече... Прибрах се и се качих в стаята си. Съблякох се,изчистих грима си,вързах косата си на опашка,взех пижамата си и я облякох. Тя представляваше нещо като нощница. С тънки презрамки,беше копринена и имаше дантелени детайли по нея,стигаше до средата на бедрата ми.. Взех телефона,слушалките,зарядното и си легнах. Пуснах плейлиста и започнах да осмислям днешния ден... За тържеството,за момчетата,за партито.. Всичко се въртеше на ленти в главата ми... Той.. Какво искаше от мен? Защо ме тормозеше? Какво съм му направила? Нямам отговор.. Заслушах се в песните.. Песента на The Weekend Shamelles звучеше през слушалките.. Сетих се за миналото... За спомените ми.. С него..
BẠN ĐANG ĐỌC
Mine,or not?
Lãng mạnИсторията е за едно момиче и един приятел на брат ѝ. За несподелената любов и превъзмогването на пречките в живота на младата героиня! Насладете се!