Part 16-Brother sister's day

280 8 3
                                    


Събудих се в прегръдките на Брадли. Едната му ръка беше поставена на рамото ми,а другата на кръста ми.Опитах да се измъкна,но първия ми опит се провали. Изместих внимателно ръцете му,след което лека по лека се изправих от леглото.Влязох в банята,измих зъбите си и сресах косата си.Реших,че нямам нужда от душ,затова директно отидох да се обличам. Избрах си анцуг в цвят пепел от рози,изчистен,с бели връзки. Навлякох го,след това си извадих една чисто бяла тениска по тялото. Реших да я загащя в анцуга,защото така изглеждаше по сладурска визията. Сплетох косата си на една страна,пускайки няколко кичура и бях готова. Излязох от стаята и се запътих към стълбите. Бях решила да направя закуска. Реших,че ще направя смутита и гофрети. Започнах сместа за гофретите.След като я направих започнах да слагам даденото количество в гофретника и докато се правеха започнах да режа плодовете за смутитата.

На брат ми направих смути от ягоди,малини,боровинки,мента и малко мед(разбира се сложих и вода),а моето беше от ягоди,банан,киви,мента и малко мед(и разбира се и в моето сложих вода,да не решите,че смутитата ги правя само с плодове).

След като всичко беше готово тръгнах към стаята ми,за да събудя брат ми. КОгато влязох го намерих прегърнал възглавницата ми по същия начин,както беше прегърнал мен.Легнах до него... и започнах да го гъделичкам! Той веднага отвори широко очи,смеейки се.

-Р-роксии,стигаа!-викна,докато се гърчеше под гъделичкащите го пръсти. Реших да спра,след което легнах до него,а той ме прегърна.Настъпи тишина за кратко.

-Направих закуска...-след което го погледна,а той ме целуна братски по челото,след което се изправи.

-Хайде тогава!-изправих се върху леглото,след което скочих върху гърба му.Добре,че реагира бързо иначе щяхме да си изпочупим костите. Слязохме долу и започнахме да ядем.

---

След закуска решихме да прекараме братско-сестрински ден. Играхме игри като едно време,гледахме любимите ни анимации,но към 17 часа ни доскуча да седим вкъщи и решихме да излезем навън.Докато минавахме покрай игрището видяхме момчета,които май щяха да играят футбол. И така се решихме да играем с тях. Забелязах,че на пейките е пълно с момичета,три от тях ми бяха познати. Момчетата в игрището бяха 19,и от тях познавах 7,а другите ги бях виждала,но не ги познавах.

Mine,or not?Where stories live. Discover now