Камерън Бойс🙏💔

326 8 0
                                    

Камерън Бойс. Той беше един невероятен актьор с над 22 роли зад гърба си. Роден на 28 май 1999 година,родом от Лос Анджелис. Велик човек занимаващ се с изключително много хобита.... Някои го знаят като Карлос,други като Люк, защото той толкова време радваше децата със играта си,а именно кариерата му на актьор! Той е имал като хоби танците,но е пробил именно благодарение на запалеността му по филмите. Още от малък той е искал да бъде запомнен от света... - и беше! Лично аз си го спомням в детството колко се смеех и радвах на Люк,а по-късно се влюбих в ''Наследниците'',и с нетърпение чаках да видя и 3-тата поредица от този филм,но днес докато разглеждах Инстаграм една приятелка ми писа. Изпрати ми новина от някакво списание....която със сигурност е променила детството на много деца...че даже и тийнейджъри.. Той се е борил много дълго време с една болест,но не се е преборил. През нощта на 6-ти срещу 7-ми юли той е починал. Семейството е съкрушено,приятелите му също,а ние феновете му-ние сме ужасно наранени. Доколкото знам,Камерън е имал епилепсия,която е и най-вероятната му причина за тази ужасна случка. Жалко,че не е могло да се направи нищо... Но съм сигурна,че всички ние ще го помним със онази красива лъчезарна усмивка,с безкрайната му доброта и добро сърце! Защото той е помогнал на много! Дарил е толкова много пари,но най вече Камерън ни дари с едно невероятно детство! Благодарение на него,Дисни и всички останали актьори аз и със сигурност още много души са имали честта да получат най-хубавото си детство!

Мога само да изкажа искрените си съболезнования!

И да благодаря от все сърце,че успях да изживея детството си пълноценно!

Благодаря ти, че влезе в живота на всички ни!

Ще ни липсваш,без теб Дисни няма да е същият! 😭💔

Mine,or not?Where stories live. Discover now